مهدی چمران امروز در حاشیه دویست‌وپنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تصویب و اجرای طرح ترافیک جدید اظهار کرد: جزئیات این طرح هنوز به شورا اعلام نشده است و بعید به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری طرح ترافیک جدید آماده شود. وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که طرح در سال آینده مورد […]

- طرح ترافیک جدید در تهران!/ چمران: هنوز بی‌خبریم

مهدی چمران امروز در حاشیه دویست‌وپنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تصویب و اجرای طرح ترافیک جدید اظهار کرد: جزئیات این طرح هنوز به شورا اعلام نشده است و بعید به نظر می‌رسد تا پایان سال جاری طرح ترافیک جدید آماده شود.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که طرح در سال آینده مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین استاندار تهران اعلام کرده که بسیاری از خودروها متعلق به تهران نیستند و برای امرار معاش و مسافرکشی به تهران می‌آیند و این موارد باید ساماندهی شوند که ما درخواست کردیم که بررسی‌ها در این زمینه انجام بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در نظر داریم با توجه به شرایط جوی و آلودگی هوا سخت‌گیری‌هایی را در طرح ترافیک جدید اعمال کنیم.

چمران همچنین به انتقال انبار پارچه‌فروشان به خارج از شهر تهران اشاره کرد و افزود: ما نیز موافق این هستیم که انبار خارج از محدوده بازار باشد و به تبع فروش در بازار انجام بگیرد. همچنین صنف پارچه‌فروشان تمایل داشت که در کنار شهر آفتاب کارگاه‌های خود را دایر کند ما نیز دنبال این بودیم که نمایشگاه دائمی این محصولات برپا شود.

وی همچنین در خصوص دستور جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: تهاتر ۷ فقره از املاک شهرداری تهران با وزارت ورزش و رسیدگی به پرونده باغات و گزارش حسابرسی منطقه ۲۱ از مواردی است که در جلسه امروز به آن پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خبر مهم درباره مجوز روزانه طرح ترافیک تهران

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین