به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آندرانیک تیموریان در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: خیلی ممنون هستم که همیشه رسانه‌ها از تیم ملی حمایت می‌کنند و جا دارد که به عنوان کوچکترین عضو کادرفنی از همه شما تشکر کنم و آرزوی موفقیت داشته باشم برای تیم ملی در جام ملت‌ها. […]

تیموریان: اگر خوش شانس باشیم در جام ملت‌ها نتیجه می‌گیریمبه گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آندرانیک تیموریان در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: خیلی ممنون هستم که همیشه رسانه‌ها از تیم ملی حمایت می‌کنند و جا دارد که به عنوان کوچکترین عضو کادرفنی از همه شما تشکر کنم و آرزوی موفقیت داشته باشم برای تیم ملی در جام ملت‌ها. ان‌شاءالله بتوانیم دستاورد خوبی در جام ملت‌ها با کمک هم به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که حمایت‌های لازم از تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها صورت گرفته است؟ عنوان کرد: تیم ملی، تیم خوبی است و اکثر لژیونر‌ها هم آمده‌اند. تیمی داریم که می‌تواند اتفاقات خوبی را در جام ملت‌ها رقم بزند و اگر خوش‌شانس باشیم می‌توانیم نتایج قابل قبولی بگیریم. بچه‌هایی که در اردو هستند می‌توانند با توانایی که دارند برای این مملکت افتخارآفرینی کنند.

تیموریان درباره لیست تیم ملی و صحبت‌هایی که در خصوص اسامی حاضر در اردو، مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان چه آن‌هایی که در جام ملت‌ها همراه تیم ملی هستند و چه بازیکنانی که همراه تیم نیستند، برای قلعه‌نویی و کادرفنی قابل احترام هستند. بازیکنانی هم که از تیم ملی جا ماندند، افتخار ایران به شمار می‌روند و می‌توانند در لیست‌های آینده حضور داشته باشند. امیر قلعه‌نویی تصمیم‌گیری می‌کند که چه کسانی در لیست باشند و ما نسبت به شرایط و داشته‌هایمان جلو می‌رویم.

وی درباره دو بازی دوستانه با بورکینافاسو و اندونزی پیش از آغاز جام ملت‌ها گفت: بیشتر تیم‌ها خوب هستند و این دو بازی هم می‌تواند محک خوبی قبل از جام ملت‌ها باشد. امیدوارم با نتیجه و روحیه خوبی وارد مسابقات جام ملت‌ها شویم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا