بیرانوند: همدلی در تیم ملی خیلی بهتر از دوره‌های قبل است
بیرانوند: همدلی در تیم ملی خیلی بهتر از دوره‌های قبل است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علیرضا بیرانوند در مورد حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اردو از امروز آغاز شده و امیدواریم بتوانیم شروع خوبی را داشته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم. * حمایت‌ها از تیم ملی کمرنگ شده است وی در مورد اینمه حمایت ها از تیم ملی را چطور […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علیرضا بیرانوند در مورد حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اردو از امروز آغاز شده و امیدواریم بتوانیم شروع خوبی را داشته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

* حمایت‌ها از تیم ملی کمرنگ شده است

وی در مورد اینمه حمایت ها از تیم ملی را چطور می بیند، گفت: به نظر من کم رنگ شده است. من انتظار داشتم حتی یک هفته قبل شروع کنند و به تیم ملی بپردازند. بازی های حساسی داریم و امیدوارم از امرورز صدا و سیما و رسانه‌ها بیشتر در مورد تیم ملی صحبت کنند.

* دو بازی تدارکاتی اتفاق خوبی است

دروازه بان تیم ملی در خصوص بازی تدارکاتی با بورکینافاسو و اندونزی گفت: به نظر من اتفاق خوبی است که بتوانیم قبل از جام ملت‌هاست که دوبازی انجام دهیم و می تواند به ما کمک کند.

*هدف مان اول این است که تا فینال برویم

بیرانوند در مورد اینکه آیا تیم ملی می تواند قهرمان آسیا شود، گفت: از زمانی که قلعه نویی به تیم ملی اضافه شده و با بازی‌هایی که انجام دادیم و صحبت‌هایی که داشتیم، می‌توانیم اتفاقات خوب و بزرگی را رقم بزنیم. اگر به عنوان تیم اول بالا برویم به تیم هایی که مدعی هستند نمی خوریم و می‌توانیم تا فینال صعود کنیم. هدف مان اول این است که تا فینال برویم. فینال هم یک بازی است و به غیرت بچه ها باز می‌گردد.

* بعد از چندین سال یک خانواده کاملا ایرانی هستیم

وی در مورد اینکه تیم ملی فعلی با تیم ِ جام ملت‌های قبلی چه تفاوت هایی دارد، گفت: من در ۲ دوره قبلی حضور داشتم و فکر می‌کنم تفاوت تیم ملی این باشد که مربی اش بومی است. ما بعد از چندین سال یک خانواده کاملا ایرانی هستیم و این می‌تواند خیلی به ما کمک کند. همه هم بعد از مسابقات به ایران باز می‌گردیم و قرار نیست ۵۰ درصد تیم از آنجا بروند و فقط بازیکنان به ایران باز گردند. 

* همدلی الان در تیم ملی خیلی بهتر از دوره های قبلی است

دروازه بان تیم ملی در مورد همدلی در تیم ملی، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد. در دو جام ملت‌های قبلی هم حضور داشتم و همدلی که الان وجود دارد نسبت به قبل خیلی بهتر است و در این ۸، ۹ بازی که قلعه نویی آمده نشان داده است.

* چرا گل محمدی قبل از استعفا با ما صحبت نکرد؟

بیرانوند در خصوص استعفای گل محمدی اظهار داشت: وقتی با بچه‌ها صحبت می‌کردیم این بود که چرا او قبلش با ما صحبت نکرد و استعفا داد. من خودم این اتفاق را نمی پذیرم و دوست دارم ادامه دهد. حالا که استعفا داد چرا به رختکن نیامد که جلسه ۵ دقیقه ای داشته باشد و صحبتی یا تشکری داشته باشد. ما خودمان هم نمی دانیم چه تصمیمی خواهد گرفت. شاید هم به قول درویش عصبانی بوده و ظاهرا هنوز نامه‌ای به باشگاه نداده است. فعلا دو هفته به بازیکنان استراحت داده شده و امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود.

پایان پیام/





منبع: فارس