آغاز دومین دور تمرینات غیرمتمرکز تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان
آغاز دومین دور تمرینات غیرمتمرکز تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان

به گزارش زیرنویس، دومین مرحله اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان در راستای حضور در مسابقات جهانی ژاپن و بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از دوشنبه به صورت غیرمتمرکز در مراکز استان‌های محل سکونت ورزشکاران آغاز شده است. هاجر صفرزاده، امیرخسروانی، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج و امیرحسین علیپور، هفت ورزشکار مدعو […]

به گزارش زیرنویس، دومین مرحله اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان در راستای حضور در مسابقات جهانی ژاپن و بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از دوشنبه به صورت غیرمتمرکز در مراکز استان‌های محل سکونت ورزشکاران آغاز شده است.

هاجر صفرزاده، امیرخسروانی، سجاد نیک پرست، مهدی اولاد، سامان پاکباز، علی پیروج و امیرحسین علیپور، هفت ورزشکار مدعو به این اردوی ۲۰ روزه هستند که تمرینات خود را تا سی‌اُم دی ماه تحت نظارت مربیان تیم ملی دنبال می‌کنند.

همچنین حمید فرزین‌بقا، زهرا علیزاده، علیرضا مهرصفوتی، امیرمحمد صلح‌میرزایی، محسن پاکباز، امید محمد محمدی و مصطفی بهرامی به عنوان مربیان تیم ملی هدایت ورزشکاران را بر عهده دارند.

ملی‌پوشان نابینا و کم‌بینای کشورمان به تازگی موفق به کسب مجموعا ۱۷ مدال رنگارنگ (۸ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز) از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شدند.

پایان پیام/
 





منبع: فارس