از ابتدای فصل جدید لیگ برتر رقابت جالبی بین کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس برای ثبت رکورد کلین‌شیت ایجاد شد. علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال کشورمان که اتفاقا هر دو در تیم‌هایشان بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندند، تا اواسط نیم‌فصل اول دوشادوش هم در کسب تعداد بازی‌های کلین‌شیت‌شده رقابت می‌کردند […]

- ستاره پرسپولیس چطور مغلوب کاپیتان استقلال شد؟

از ابتدای فصل جدید لیگ برتر رقابت جالبی بین کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس برای ثبت رکورد کلین‌شیت ایجاد شد.

علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال کشورمان که اتفاقا هر دو در تیم‌هایشان بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندند، تا اواسط نیم‌فصل اول دوشادوش هم در کسب تعداد بازی‌های کلین‌شیت‌شده رقابت می‌کردند اما در نهایت سیدحسین حسینی با ۸ کلین شیت از علیرضا بیرانوند با ۷ کلین‌شیت پیشی گرفت و توانست از این نظر آمار بهتری را در کارنامه فصل بیست‌وسوم لیگ برتر خود ثبت کند.

استقلال در ۸ مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان، ملوان، استقلال خوزستان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، تراکتور، فولاد و نساجی مازندران هیچ گلی دریافت نکرد. این در حالی است که تیم پرسپولیس تنها در ۷ مسابقه مقابل تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور، فولاد، گل‌گهر سیرجان، ملوان، هوادار و نساجی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد.

بیرانوند و حسینی در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌کنند.

منبع: خبـر ورزشی