Fire-Boltt می‌خواهد یک دستگاه پوشیدنی کاملاً جدید در هند عرضه کند. این محصول فقط یک ساعت هوشمند نیست و Fire-Boltt روی دستگاهی کار می‌کند که Wristphone نام دارد. Fire-Boltt صفحه‌ی اول سایت رسمی خود گفته که گوشی مچی‌اش «دریم» نام دارد و هفته‌ی آینده عرضه می‌شود. این گوشی در سایت فروشگاهی Flipkart نیز لیست شده […]

- اولین گوشی مچی دنیا / دستگاهی فراتر از ساعت‌های هوشمند

Fire-Boltt می‌خواهد یک دستگاه پوشیدنی کاملاً جدید در هند عرضه کند. این محصول فقط یک ساعت هوشمند نیست و Fire-Boltt روی دستگاهی کار می‌کند که Wristphone نام دارد.

Fire-Boltt صفحه‌ی اول سایت رسمی خود گفته که گوشی مچی‌اش «دریم» نام دارد و هفته‌ی آینده عرضه می‌شود. این گوشی در سایت فروشگاهی Flipkart نیز لیست شده است.

بیشتر بخوانید:

طراحی محصول جدید Fire-Boltt یادآور اپل واچ است. دریم، صفحه‌نمایشی مستطیلی با لبه‌های گرد دارد و فریمی فلزی اطراف صفحه‌نمایش را در بر می‌گیرد. در بخش کناری دستگاه شاهد یک دکمه‌ی فشاری و یک دکمه‌ی چرخان هستیم.

دریم برای عملکردهای کامل خود نیازی به گوشی هوشمند ندارد و ازطریق سیم‌کارت نانو به شبکه‌ی ۴G متصل می‌شود. گوشی مچی دریم ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

گوشی مچی شرکت Fire-Boltt، اندرویدی (با رابط کاربری FireOS) است و قابلیت دانلود برنامه‌ها از فروشگاه داخلی را دارد. این محصول همچنین به کاربران اجازه می‌دهد کارهای مختلفی مانند مرور شبکه‌های اجتماعی، درخواست تاکسی آنلاین و حتی سفارش غذا را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین