مارتینز: در لالیگا با سرمربی نساجی روبرو شده بودم
مارتینز: در لالیگا با سرمربی نساجی روبرو شده بودم

به گزارش زیرنویس، ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی، اظهار کرد: لحظه خیلی مهمی از نیم فصل است. آخرین بازی نیم فصل است و تعطیلاتی را در پیش داریم. لحظه ای که به فولاد آمدیم با صفر امتیاز شروع کردیم و فردا می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم و نیم فصل را […]

به گزارش زیرنویس، ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی، اظهار کرد: لحظه خیلی مهمی از نیم فصل است. آخرین بازی نیم فصل است و تعطیلاتی را در پیش داریم. لحظه ای که به فولاد آمدیم با صفر امتیاز شروع کردیم و فردا می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم و نیم فصل را با امتیازات بهتری به پایان برسانیم. شاید بهتر از آنچه دیگران فکر می کردند رقم بخورد.

وی ادامه داد: نساجی تیم خوبی است و اگر چه رتبه خوبی ندارد اما در آسیا حضور داشته و فردا برای امتیاز بازی می‌کند. حریف با آلکاراس سرمربی جدید کار می‌کند و از نظر رزومه و شخصیت می تواند سطح این تیم را بالا ببرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: در لالیگا به عنوان سرمربی با آلکاراس روبرو شده بودم ولی مسئله مهم در بازی این است که بازیکنان روبروی هم بازی می‌کنند. به او برای حضور در اهواز خوشامد می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

مارتینز درباره تقویت تیم در نیم فصل دوم، گفت: فعلاً تمام تمرکز من روی بازی فردا است و نباید ذهنمان را درگیر مسئله دیگری کنیم. مطمئناً بعد از بازی باشگاه در این زمینه تصمیماتی اتخاذ خواهد کرد. 

پایان پیام/





منبع: فارس