سرمربی صنعت نفت در سریع‌ترین زمان ممکن معرفی می‌شود
سرمربی صنعت نفت در سریع‌ترین زمان ممکن معرفی می‌شود

به گزارش زیرنویس، محمدحسین رحمانی اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به تعطیلی تمرینات، جلساتی را با اعضای هیات مدیره موسسه برگزار کردیم تا بتوانیم در روزهای آتی سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم. وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای نیز با حضور اعضای هیات مدیره موسسه صنعت نفت و اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال […]

به گزارش زیرنویس، محمدحسین رحمانی اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به تعطیلی تمرینات، جلساتی را با اعضای هیات مدیره موسسه برگزار کردیم تا بتوانیم در روزهای آتی سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای نیز با حضور اعضای هیات مدیره موسسه صنعت نفت و اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان برگزار شد، افزود: در این جلسه از نقطه نظرات این عزیزان که وارثان اصلی تیم هستند، مطلع شدیم تا با کمک آنها بتوانیم خیلی زود از شرایط فعلی خارج شویم و دل‌نگرانی و دغدغه‌های هواداران‌مان به عنوان صاحبان واقعی مجموعه را برطرف نماییم.

مدیرعامل صنعت نفت خاطرنشان کرد: در جلسه با پیشکسوتان ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات عبداله ویسی به خاطر هدایت تیم در انتهای فصل گذشته و نیم فصل نخست امسال، عملکرد این مربی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که از تعطیلی لیگ استفاده کنیم و با توجه به حساسیت موضوع بعد از جمع‌بندی نهایی سرمربی تیم را معرفی نماییم.

این مدیر صنعت نفت گفت: امیدوار هستیم که با تخصیص بودجه کافی بتوانیم در ادامه راه در پیشگاه مردم آبادان سربلند بشویم و در این بین باید از حمایتهای همیشگی و دلسوزانه مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از صمیم قلب قدردانی کنم.

رحمانی بیان کرد: بعد از انتخاب سرمربی، تیم اردویی یک هفته تا ۱۰روزه‌ای را در یکی از شهرهای جنوبی کشور دایر می‌کند.

وی عنوان کرد: بدون حتم بعد از انتخاب مربی جدید با نظر نهایی وی برای حضور جدی در نقل و‌ انتقالات نیم‌فصل اقدام می‌کنیم.

پایان پیام/





منبع: فارس