به گزارش زیرنویس،مقامات آمریکایی اعلام‌ کردند که در پی برخورد دو خودرو با یکدیگر در بامداد دوشنبه به وقت محلی و آتش گرفتن آنها که خاموش کردنشان تقریباً یک ساعت طول کشید، حداقل ۲ نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند. «دیوید اسمیت» رئیس پلیس روچستر روز سه شنبه به وقت محلی افزود: این […]

به گزارش زیرنویس،مقامات آمریکایی اعلام‌ کردند که در پی برخورد دو خودرو با یکدیگر در بامداد دوشنبه به وقت محلی و آتش گرفتن آنها که خاموش کردنشان تقریباً یک ساعت طول کشید، حداقل ۲ نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شدند.

«دیوید اسمیت» رئیس پلیس روچستر روز سه شنبه به وقت محلی افزود: این تصادف در حوالی ساعت ۱۲:۵۰ بامداد دوشنبه به وقت در خارج از محل برگزاری یک کنسرت با حضور حدود یک هزار نفر رخ داد.

درست قبل از گذرگاه عابر پیاده به سمت شرق، یک خودروی فورد به یک خودروی میتسوبیشی که در حال خروج از پارکینگ بود برخورد کرد. شدت برخورد باعث شد دو خودرو به عابران پیاده که در خط عابر پیاده بودند، برخورد کنند.

به گفته پلیس روچستر، در نتیجه این تصادف ، آتش سوزی بزرگی رخ داد که آتش نشانی روچستر تقریباً یک ساعت بعد توانست آن را خاموش کند.

اسمیت گفت که دو سرنشین خودروی میتسوبیشی کشته شدند و راننده آن به بیمارستان عمومی روچستر منتقل شد.

در نتیجه این تصادف، ۳ عابر پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شدند و تعدادی از افراد دیگر از جمله یک افسر پلیس روچستر جراحت سطحی برداشتند.

رئیس پلیس روچستر افزود: که تحقیقات پلیس تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر اینکه چرا «مایکل اوری» مظنون این حمله را انجام داد، به دست نیاورده است.

این مقام گفت: «اوری ممکن است درگیر مشکلات سلامت روانی بوده و درمان نشده بوده است.»

او خاطرنشان کرد که مقامات همچنین هیچ مدرکی پیدا نکرده اند که نشان دهد اقدامات اوری «با انگیزه سیاسی یا اجتماعی بوده است.»

این مقام همچنین گفت که در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر دست داشتن فرد دیگری در این جنایت وجود ندارد یا اینکه این جنایت بخشی از “توطئه بزرگتر” بوده است.

رئیس پلیس روچستر تایید کرد که مایکل اوری ۳۵ ساله اهل سیراکیوز و مظنون این حادثه کشته شده است. او گفت که اوری در ۲۷ دسامبر از سیراکوز به نیویورک سفر کرده بود.

به گفته مقامات اف بی آی، در حادثه برخورد خودروی اوری به افراد حاضر در یک کنسرت، ۲ نفر کشته و ۵ نفر زخمی شده اند. مقامات پیش از شب سال نو نسبت به “افزایش تهدید” در نیویورک هشدار داده بودند.

یک ارزیابی مشترک تهدید اف بی آی، وزارت امنیت داخلی آمریکا و اداره پلیس نیویورک اعلام می کند که جنگ اسرائیل ” تهدیدها در نیویورک را تشدید کرده است.”

 

منبع خبر: رکنـا