به گزارش زیرنویس، برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان یکی از وراث باید کد سجام داشته باشد و وارد سامانه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir شود. کد ملی و رمزتون را وارد کنید و پس از ورود گزینه امور سهام عدالت متوفی را بزنید. برای دریافت سود سهام متوفیان یکی از وراث باید کد سجام داشته […]

به گزارش زیرنویس، برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان یکی از وراث باید کد سجام داشته باشد و وارد سامانه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir شود. کد ملی و رمزتون را وارد کنید و پس از ورود گزینه امور سهام عدالت متوفی را بزنید.

برای دریافت سود سهام متوفیان یکی از وراث باید کد سجام داشته باشد و وارد سامانه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir شود. کد ملی و رمزتون را وارد کنید و پس از ورود گزینه امور سهام عدالت متوفی را بزنید. اطلاعات را وارد کنید و گزینه استعلام را بزنید. در زمان مشخص شده با در دست داشتن مدارک به یکی از دفاتر کارگزاریها یا بانکهای ملی ملت پارسیان و تجارت مراجعه کنید و مراحل تکمیل پرونده را انجام دهید. تا اواسط اسفند اگر پرونده سهام عدالت تکمیل شود سود امسال و سالهای گذشته را تا آخر اسفند میتوانید دریافت کنید فعلا وراث متوفیان سالهای ۸۴ تا ۹۹ میتوانند به سامانه مراجعه کنند. تمامی این مراحل هیچ هزینه ای نداره مراقب کلاهبرداری ها باشید.

پیشنهاد ارائه اصل سهام عدالت به جاماندگان یا مشمولان جدید به هیئت دولت داده شده و مادامی که در دولت تایید نشود و اختصاص سهم اتفاق نیافتد، خبری از اختصاص سهام جدید عدالت به این افراد نیست.

آخرین وضعیت متقاضیان جدید، جاماندگان و ورثه متوفیان سهام عدالت و دلایل عدم واریز سود مشمولان

میز اقتصاد شبکه خبر چندی قبل با حضور مهدی حاجی وند مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت و محمود حسنلو معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار برگزار شد.

مهدی حاجی وند در این گفتگوی خبری درباره زمان بازگشایی نماد شرکتهای سهام عدالت در بورس گفت :تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ مجامع شرکتهای سهام عدالت برگزار می شوند و هیئت مدیره جدید آنها مشخص می شود. در صورتی که شرایط بازار سرمایه خوب باشد، نمادهایشان باز می شود. در این شرایط، دارندگان سهام شرکتهای سرمایه گذاری استانی می توانند، صد در صد سهام خود را بفروشند و کسانی که سهام خود را با روش مستقیم را انتخاب کردند، بستگی به شرایط بازار دارد.