به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند در شمال شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه ۵ نظامی صهیونیست را در نبرد تن‌به‌تن به هلاکت برسانند. نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شرق شهر خان‌یونس و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند در شمال شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه ۵ نظامی صهیونیست را در نبرد تن‌به‌تن به هلاکت برسانند.

نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شرق شهر خان‌یونس و شمال شرق اردوگاه البریج نیز از سوی مبارزان قسام با خمپاره سنگین هدف گرفته شدند.

علاوه بر این گردان‌های قسام یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله «یاسین ۱۰۵» در اردوگاه البریج هدف قرار داد.

همچنین مبارزان قسام ۲ تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه القراره در شمال شهر خان‌یونس و منطقه معن در جنوب شرق این شهر با گلوله یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

یک تانک مرکاوا دیگر نیز در شرق اردوگاه البریج از سوی مبارزان قسام با گلوله «آر پی جی» هدف گرفته شد.

گردان‌های قسام یک تانک صهیونیستی دیگر را نیز در منطقه المحطه در شهر خان‌یونس با گلوله یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در منطقه معن واقع در جنوب شرق شهر خان‌یونس از سوی مبارزان قسام با بمب «فدایی» هدف گرفته شد.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک صهیونیستی سدیروت و دیگر شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که آژیر هشدار در شهرک صهیونیستی سدیروت و منطقه‌های پیرامونی آن در شمال نوار غزه به صدا درآمده است.

علاوه بر این گردان‌های قدس اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف چهارراه الزیر در منطقه معن واقع در شرق خان‌یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

منبع: مـهر