حضور وزیر ورزش در فدراسیون تکواندو و تقدیر از مربیان و ورزشکاران
حضور وزیر ورزش در فدراسیون تکواندو و تقدیر از مربیان و ورزشکاران

به گزارش زیرنویس، مراسم تقدیر از دو مربی بانوان که بهترین مربی جهان و آسیا از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شده اند و همچنین مبینا نعمت زاده و میرهاشم حسینی که در مسابقات خود برابر حریف رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکردند با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در این مراسم که هادی […]

به گزارش زیرنویس، مراسم تقدیر از دو مربی بانوان که بهترین مربی جهان و آسیا از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شده اند و همچنین مبینا نعمت زاده و میرهاشم حسینی که در مسابقات خود برابر حریف رژیم اشغالگر قدس مبارزه نکردند با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم که هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و اصغر رحیمی دبیر کل فدراسیون حضور داشتند از نیلوفر صفریان بهترین مربی نونهالان جهان و فاطمه صفر پور بهترین مربی نوجوانان آسیا در محل فدراسیون تجلیل به عمل آمد.

هادی ساعی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: این یک جلسه دوستانه است که وزیر ورزش خواستند تا از نزدیک با تعدادی از قهرمانان و مربیان دیدار داشته باشند. جای تشکر دارد که وزیر ورزش به این اندازه ریز بین هستند و به ورزشکاران و مربیانی که به عنوان برترین انتخاب شده‌اند اهمیت می‌دهند.

رئیس فدراسیون تکواندو عنوان کرد: برگزاری این دیدا‌رها به ورزشکاران انگیزه می‌دهد. این دیدار به ما هم انگیزه می‌دهد که بیشتر تلاش کرده و با انگیزه‌تر کار کنیم. مربیان ما با مربیان مردان رقابت می‌کنند. چون تمام تیم های خارجی که با مربیان به مسابقات می‌آیند، همه از مربیان طراز اول هستند اما بانوان ما عنوان اولی را به دست آوردند. همه تیم های بانوان ما مربیان خانم دارند اما در دنیا ۹۸ درصد مربیان بانوان، مردان هستند.

اصغر رحیمی، دبیرکل فدراسیون هم تاکید کرد: از همه عزیزان تشکر می‌کنم. ۲ نفر از مربیان ما در بخش بانوان بهترین مربی دنیا شده‌اند. فاطمه صفرپور و نیلوفر صفریان به عنوان بهترین مربیان دنیا انتخاب شده‌اند.  مبینا نعمت‌زاده اگر رویایی با نماینده رژیم اشغالگر قدس نبود، قطعا سهمیه المپیک را کسب می‌کرد. البته وی تلاش می‌کند در اسفندماه در چین سهمیه المپیک را کسب کند.

- حضور وزیر ورزش در فدراسیون تکواندو و تقدیر از مربیان و ورزشکاران

 

وی افزود: در بخش مردان میرهاشم حسینی بازیکن المپیک ما است و در المپیک توکیو حضور داشت. او مرد روزهای سخت است، قهرمان جهان و بازیهای آسیا است و در مسابقات مختلف مدال‌های خوبی کسب کرده است. در بخش دختران و پسران لیگ پویایی داریم و میرهاشم هم عملکرد خوبی در لیگ داشت.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: میرهاشم شانس طلا داشت اما در آنجا با قرعه بدی روبرو شد. البته با صبوری کنار آمد و از همان فردا به مربیان و بازیکنان کمک می‌کرد که برای ما ارزشمند بود. مسابقات جهانی ۱۴۰ امتیاز دارد که اگر طلا می‌گرفت مستقیم به المپیک می‌رفت. این جلسه با  دستور وزیر ورزش انجام شده و خیلی مهم است که با حضور خودش انجام می شود.

در ادامه این مراسم، صفر پور مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت:جا دارد امروز روز زن را تبریک بگویم و افتخار میکنم با همه سختی ها تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم ما برای اولین بار در تاریخ بانوان از طریق رنکینگ سهیمه المپیک را توسط کیانی کسب کنیم. ما می‌توانستیم ۲ سهمیه بگیریم و نهمت زاده انشالله دومین سهمیه را کسب خواهد کرد.

در ادامه نیلوفر صفریان، مربی تیم ملی نونهالان تکواندو گفت: از حضور وزیر در این جلسه خوشحالیم و از حضور در چنین جلسه‌ای روحیه می‌گیریم. ورزشکاران با جان و دل تلاش می‌کنند و مسئولان فدراسیون هم برای ما چیزی کم نگذاشته‌اند. 

به عنوان عضو کوچکی از جامعه تکواندو در مسابقات جهانی بوسنی با توکل برخدا و کمک همه عزیزان که کنار ما بودند و انرژی می‌داند، با حمایت های ساعی در مسابقات انرژی گرفتیم و توانستیم در جهانی دل جامعه تکواندو را شاد کنیم.

مبینا نعمت زاده عضو تیم ملی تکواندو بانوان در ادامه گفت: در ابتدا از رییس فدراسیون تشکر می‌کنم. در سه گرندپری ابتدا با قرعه بدی روبرو شدم و در نهایت با تدبیر مسئولان فدراسیون در ۲ بازی موفق شدم ۲ مدال برنز کسب کنم. ممنونم از اعتمادی که به من کردند و امیدوارم در مسابقات قاره ای چین  بتوانیم سهمیه را بدست بیاورم.

در ادامه میرهاشم حسینی عضو تیم ملی تکواندو مردان گفت: روز مادر را به همه مادران کشور تبریک عرض می‌کنم . از حضور وزیر ورزش در فدراسیون تکواندو خیلی خوشحال هستیم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و این رفت و آمدها ادامه دار باشد. امیدوارم که بتوانیم دومین سهمیه المپیک را بگیریم و پس از آن ۲ مدال خوش رنگ برای کشورمان در پاریس کسب کنیم.

ادامه دارد…





منبع: فارس