در آستانه دیدار تیم مقابل حریف آفریقایی؛ دیدار سفیر ایران با وزیر ورزش بورکینافاسو
در آستانه دیدار تیم مقابل حریف آفریقایی؛ دیدار سفیر ایران با وزیر ورزش بورکینافاسو

به گزارش زیرنویس، با توجه به در پیش بودن دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و بورکینافاسو، مجتبی فقیهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بورکینافاسو عصر سه‌شنبه ۱۲ دی ماه با بوبکر ساوادوگو وزیر ورزش، جوانان و اشتغال این کشور دیدار کرد.  فقیهی در این دیدار از مقام بورکینایی در خصوص سطح بازیکنان تیم […]

به گزارش زیرنویس، با توجه به در پیش بودن دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و بورکینافاسو، مجتبی فقیهی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بورکینافاسو عصر سه‌شنبه ۱۲ دی ماه با بوبکر ساوادوگو وزیر ورزش، جوانان و اشتغال این کشور دیدار کرد. 

فقیهی در این دیدار از مقام بورکینایی در خصوص سطح بازیکنان تیم ملی بورکینافاسو در مصاف با حریف ایرانی سوال کرد که مقام یاد شده تاکید کرد، این ترکیب شامل بهترین بازیکنان تیم ملی بورکینافاسو است .

وی یادآور شد تیم کشورش نیز برای رسیدن به آمادگی بیشتر در  مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا، برای بازی دوستانه با تیم ملی ایران که جایگاه بالاتری در رده بندی فیفا دارد، اهمیت زیادی قائل است.  

سفیر ایران همچنین آمادگی وزارت ورزش و جوانان کشورمان برای آموزش مربیان و ورزشکاران بورکینافاسویی در رشته هایی که کشورمان مقام جهانی بالایی دارد، مانند کشتی، فوتسال، والیبال، هندبال و تکواندو را به اطلاع وزیر ورزش این کشور آفریقایی رساند که مورد استقبال بوبکر ساوادوگو قرار گرفت.

این دیپلمات ایرانی در ادامه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مدرن ایران برای اردوهای تدارکاتی و آموزشی کشورمان اشاره کرد که می تواند مورد استفاده تیم های مختلف ورزشی بورکینافاسو قرار گیرد. 

کمپ کشتی ایران به عنوان یکی از مدرن ترین زیرساخت‌های آماده آموزشی و تمرینی جهان شناخته می شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸ جمعه در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف حریف آفریقایی می‌رود.

پایان پیام/





منبع: فارس