پنج سال حضور در پرسپولیس و در نهایت دستیابی به تمامی افتخارات ممکن با سرخپوشان. سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار برابر مس رفسنجان از قطع همکاری با این تیم خبر داده و این بار البته تصمیم او قاطعانه و بدون برگشت به نظر می‌رسد. با این حال با توجه به تکرار چندباره چنین رفتاری از سوی یحیی […]

- اولین واکنش گل‌محمدی پس از استعفا از سرمربیگری پرسپولیس

پنج سال حضور در پرسپولیس و در نهایت دستیابی به تمامی افتخارات ممکن با سرخپوشان. سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار برابر مس رفسنجان از قطع همکاری با این تیم خبر داده و این بار البته تصمیم او قاطعانه و بدون برگشت به نظر می‌رسد.

با این حال با توجه به تکرار چندباره چنین رفتاری از سوی یحیی گل‌محمدی، استعفای او این بار هم با واکنش‌هایی در فضای مجازی از سوی هواداران رقیب و حتی خودی همراه شده است. این هفتمین باری است که سرمربی سرخ‌ها از قطع همکاری خود با این تیم خبر می‌دهد و البته در تمامی شش بار قبلی او به رختکن تیمش بازگشته و همین مسئله باعث شده تا این بار هم کسی قطع همکاری‌اش را جدی نگیرد؛ خصوصا اینکه این بار هم این تصمیم در مقطع فیفادی و تعطیلی لیگ بوده و این گمانه‌زنی که سرمربی سرخ‌ها بار دیگر در پایان تعطیلات تمرینات را از سر بگیرد، زیاد است.

ورزش سه مدعی شد که سرمربی سرخ‌ها روی تصمیم خود به جمع‌بندی نهایی رسیده و قاطعانه تصمیم گرفته که علی‌رغم باقی ماندن نیم فصل از قراردادش، به همکاری خود پایان دهد. او در جمع دوستانش روی این موضوع تاکید کرده که قصدی برای بازگشت ندارد و این بار برخلاف تمام دفعات قبلی، هیچ موضوعی نمی‌تواند او را ترغیب کند که از تصمیمش کوتاه بیاید.

در ادامه فارغ از حواشی و گمانه‌زنی‌هایی که درباره گزینه‌های جانشینی یحیی گل‌محمدی مطرح شده، به دلایل این مربی برای چنین تصمیمی در مقطع کنونی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: دراگان اسکوچیچ گزینه جانشینی یحیی گل‌محمدی؟/ پشت پرده بازگشت سرمربی کروات به پرسپولیس

منبع: خبـر ورزشی