به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بونوچی پس از چندین سال حضور در یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و پیراهن یونیون برلین را به تن کرد.  این بازیکن از سال ۲۰۱۰ و به جز وقفه‌ای یک ساله که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ راهی میلان شده بود، همواره […]

- اعتراف جالب ستاره پیشین یوونتوس از پیشنهاد سرسام آور سیتی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بونوچی پس از چندین سال حضور در یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و پیراهن یونیون برلین را به تن کرد. 

این بازیکن از سال ۲۰۱۰ و به جز وقفه‌ای یک ساله که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ راهی میلان شده بود، همواره پیراهن این تیم را به تن داشت و به یکی از مهره‌های کلیدی یووه در خط دفاعی تبدیل شده بود که قهرمانی‌های بسیاری را هم با آن‌ها تجربه کرد. 

حالا این ستاره ایتالیایی مدعی شده است که پیشنهاد هنگفتی در تابستان سال ۲۰۱۶ از سوی منچسترسیتی دریافت کرده، اما در نهایت با یوونتوس برای ادامه همکاری به توافق رسیده است. 

بونوچی در گفتگو با سان در این باره اظهار داشت: «من در سال ۲۰۱۶ در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار داشتم. آن‌ها پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی به من ارائه کردند که بسیار هنگفت و جذاب بود. 

اما من و یوونتوس به این نتیجه رسیدیم که بهتر است این همکاری را ادامه دهیم. صحبت‌هایی در سال ۲۰۱۷ هم انجام شد، اما من همیشه اجازه دادم که قلبم برایم تصمیم بگیرد و مسیرم را مشخص کند.»

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا