مدیران باشگاه سپاهان برای آنکه در آخرین بازی نیم‌فصل نخست بتوانند از حضور پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی در ترکیب تیم‌شان بهره ببرند، دست به اقدامی انتحاری زدند و به سراغ قطع همکاری یک‌طرفه با هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی رفتند و نام این بازیکنان را از فهرست خود خارج کردند؛ […]

مدیران باشگاه سپاهان برای آنکه در آخرین بازی نیم‌فصل نخست بتوانند از حضور پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی در ترکیب تیم‌شان بهره ببرند، دست به اقدامی انتحاری زدند و به سراغ قطع همکاری یک‌طرفه با هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی رفتند و نام این بازیکنان را از فهرست خود خارج کردند؛ آن‌هم در حالی‌که در صورت طرح شکایت از سوی این بازیکنان به کمیته تعیین وضعیت، می‌تواند غرامت سنگینی در انتظار سپاهانی‌ها باشد و محرومیت از فعالیت در نقل‌وانتقالات هم دور از ذهن نیست.

سپاهانی‌ها در شرایطی نام ۳ بازیکن خود را از فهرست خارج کردند که هر ۳ بازیکن در بازار تابستانه به جمع طلایی‌پوشان اضافه شده بودند. از میان این بازیکنان باید به کاوه رضایی اشاره داشت؛ مهاجمی که همواره چهره پرسروصدایی در بازار نقل‌وانتقالات است و فصل گذشته هم روزهای پرماجرایی را در استقلال و تراکتور گذراند. او ابتدای فصل گذشته به استقلال پیوست اما در ادامه راه، پر بودن فهرست آبی‌ها باعث شد تا راهی تراکتور شود و در نیم‌فصل نخست اقدام به قطع همکاری یک‌طرفه با تراکتوری‌ها کرد.

از محکوم‌کردن تراکتور تا سودای دریافت غرامت از سپاهان!

مدیران باشگاه تراکتور علیه کاوه رضایی شکایت کردند و توانستند او را تا پایان فصل محروم کنند اما جالب آنکه ماجرا به اینجا ختم نشد؛ چرا که رضایی شکایت خود را به دادگاه (CAS) برد و حالا طبق آخرین حکم صادره از سوی دادگاه عالی ورزش، تراکتوری‌ها به پرداخت غرامت به کاوه رضایی محکوم شدند! حالا در شرایطی تقریباً مشابه فصل گذشته، کاوه رضایی به دنبال شکایت از باشگاه سپاهان است و امید دارد که بتواند از این باشگاه به دلیل فسخ یک‌طرفه غرامت دریافت کند.

چه بلایی سر بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران نازل شد؟/ از همه جا رانده و شاکی از دست همه!

اوج‌گیری در تیمِ مورایس و جدایی ناگهانی

رضایی در فصل جاری رفته‌رفته توانست خود را به ترکیب سپاهان برساند و در ۳ بازی متوالی برای طلایی‌پوشان موفق شد ۲ گل بزند و یک گل هم برای تیمش ساخت تا آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهد. آنچه مشخص است اینکه در نیم‌فصل دوم، کاوه رضایی جایی در جمع شاگردان ژوزه مورایس نخواهد داشت و یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل‌وانتقالات زمستانه محسوب می‌شود. جالب آنکه نام او در فهرست بازیکنان مورد نیاز جواد نکونام برای تقویت خط حمله استقلال به چشم می‌خورد که البته رضایی برای پیوستن به جمع آبی‌ها یک چالش بزرگ را در مقابل خود می‌بیند.

کاوه شکایتش را پس می‌گیرد تا به استقلال برگردد؟

مهاجم باتجربه فوتبال ایران فصل گذشته بعد از آنکه نتوانست براساس تفاهم‌نامه به امضا رسیده به استقلال بازگردد، شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش برد و علیه باشگاه استقلال اعلام شکایت کرد. او به دنبال آن است تا به‌واسطه محرومیت از بازی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، استقلالی‌ها را جریمه کند و هنوز حکمی از سوی دادگاه عالی ورزش در این‌باره صادر نشده است. با وجود پیگیری‌های حقوقی انجام شده، حضور نام کاوه رضایی در فهرست بازیکنان موردنیاز جواد نکونام باعث شده تا دوگانه‌ای عجیب در مقابل کاوه رضایی قرار گیرد.

کاوه رضایی فصل گذشته هم امید زیادی داشت تا به استقلال بازگردد و بتواند خاطرات خوبش در جمع آبی‌پوشان پایتخت در لیگ شانزدهم را تکرار کند اما پر بودن فهرست آبی‌ها سد راه اضافه‌شدن نام رضایی به فهرست شاگردان ریکاردو ساپینتو شد. در مقطع کنونی که کاوه رضایی به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات حضور دارد و جواد نکونام هم بی‌میل به جذب این مهاجم باتجربه نیست، باید دید آیا رضایی با پس گرفتن شکایت قبلی خود، پای میز مذاکره با استقلال خواهد نشست یا با توجه به پرونده در جریان در دادگاه عالی ورزش، استقلالی‌ها قید همکاری با او را خواهند زد تا این مهاجم باتجربه هم شانس حضور در سپاهان را از دست داده باشد و هم نتواند به فهرست استقلال اضافه شود و برای گذراندن ادامه دوران فوتبال خود به دنبال انتخاب تیم جدیدی باشد.

در همین ارتباط: مهاجم استقلالی سپاهانی‌ها را تهدید کرد/ پیغام تند به محمدحسین میثاقی رسید!

منبع: خبـر ورزشی