استقلال چند ماه قبل با یک داستان تازه مواجه شد و همانطور که از قبل کاملاً قابل پیش‌بینی بود، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی فصل گذشته یا آبی پوشان به واسطه عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و حالا حکم اولیه هم به نفع او صادر شده است. البته استقلال به […]

- مذاکره در قطر برای پرداخت مطالبات سرمربی شاکی و عصبانی استقلال!

استقلال چند ماه قبل با یک داستان تازه مواجه شد و همانطور که از قبل کاملاً قابل پیش‌بینی بود، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی فصل گذشته یا آبی پوشان به واسطه عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه به فیفا شکایت کرد و حالا حکم اولیه هم به نفع او صادر شده است. البته استقلال به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا قضیه در دادگاه تجدید نظر یا دادگاه عالی ورزش مطرح شود اما همه می‌دانیم که حتی اگر استقلالی‌ها پیروز هم بشوند، اصلاً قضیه به معنای آن نیست که تمام مطالبات ریکاردو ساپینتو صاف می‌شود بلکه پیروزی استقلال یعنی کمتر شدن رقم پرداختی این مربی.

از طرف دیگر، فراموش نکنیم که برای دریافت مجوز حرفه‌ای حتماً باید تکلیف طلبکاران خارجی استقلال مشخص شده باشد. در همین رابطه خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که برخی از اطرافیان باشگاه استقلال با یک هوادار متمول این تیم که در قطر زندگی می‌کند، صحبت کرده و از او خواسته‌اند پرداخته مطالبات ساپینتو را برعهده بگیرد؛ البته این به معنای کمک بلاعوض نبوده و استقلالی‌ها مدعی‌اند رقم مذکور را در قالب قرض به این طرفدار باز می‌گردانند اما از قرار معلوم فرد مورد نظر مدعی شده فقط در صورتی چنین کمکی را به عنوان قرض انجام می‌دهد که خودش با سرمربی پرتغالی طرف حساب شود و پول را به صورت مستقیم فقط در حساب خود ریکاردو ساپینتو بریزد!

منبع: خبـر ورزشی