معارفه لیونل مسی در تیم آمریکایی اینترمیامی/ ویدئو
معارفه لیونل مسی در تیم آمریکایی اینترمیامی/ ویدئو

مراسم معارفه لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را به طور رسمی به عنوان عضو جدیدی از این تیم آمریکایی شروع خواهد کرد.

مراسم معارفه لیونل مسی در اینترمیامی حاشیه های عجیب و غریب خود را داشت. این مراسم که در ورزشگاه خانگی باشگاه اینترمیامی برگزار می شد، در ابتدا به خاطر بارندگی شدید و شرایط جوی با تاخیر مواجه شد. این احتمال وجود داشت که این مراسم لغو شود و به زمان دیگری موکول شود اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت مراسم معارفه لیونل مسی برگزار شد.

به گزارش زیرنویس، حدود ۱۸ هزار نفر برای مراسم معارفه مسی به ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی رفتند و به این ترتیب هواداران تیم آمریکایی استقبال خوبی از ستاره آرژانتینی به عمل آوردند و باید دید که عملکرد مسی در این تیم به چه شکل خواهد بود.

لیونل مسی با پیراهن شماره ۱۰ در کنار دیوید بکام که مالک باشگاه اینترمیامی است، ایستاد و به این ترتیب از پیراهنش در اینترمیامی رونمایی شد. شاید تا چند سال پیش کمتر کسی فکرش را می کرد که قرار است مسی در فوتبال آمریکا در تیم دیوید بکام بازی کند اما اکنون می بینیم که چنین اتفاقی به واقعیت پیوسته است.

حجم ویدیو: ۱.۳۷M| مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۵ | دانلود ویدیو
منبع: خبرفوری