امیرحسین حسین‌زاده که از تیم استقلال راهی تیم شارلروا شد، ابتدای فصل یکی از گزینه‌های خرید استقلال بود اما باشگاه استقلال به صراحت اعلام کرد نمی‌تواند درخواست ۸۵۰هزار یورویی باشگاه بلژیکی را برای خرید حسین‌زاده برآورده کند. در نهایت این باشگاه تراکتور بود که امیرحسین را خرید. البته گفته می‌شود باشگاه تراکتور حسین‌زاده را با […]

- عجیب اما واقعی؛ بازیکن خارجی مانع از حضور بازیکن وطنی در استقلال!

امیرحسین حسین‌زاده که از تیم استقلال راهی تیم شارلروا شد، ابتدای فصل یکی از گزینه‌های خرید استقلال بود اما باشگاه استقلال به صراحت اعلام کرد نمی‌تواند درخواست ۸۵۰هزار یورویی باشگاه بلژیکی را برای خرید حسین‌زاده برآورده کند. در نهایت این باشگاه تراکتور بود که امیرحسین را خرید. البته گفته می‌شود باشگاه تراکتور حسین‌زاده را با کمی تخفیف نسبت به قیمت اعلام‌شده خریداری کرده است.

امیرحسین حسین زاده در تعطیلات زمستانی هم در لیست خرید استقلال قرار گرفته و حتی استقلال مایل است این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار بگیرد. اما اکنون ترافیک بازیکن در خط هافبک تراکتور از بین رفته و شاید به همین بهانه خمس با جدایی امیرحسین و ملحق شدنش به استقلال مخالفت کند. چون خمینس هافبک شماره ۸ تیم تراکتور از این تیم جدا شد و به تیم تِنریف اسپانیا پیوست. این بازیکن به عنوان مهره قرضی به تیم تراکتور آمده بود و حالا در دور برگشت در تنریف بازی خواهد کرد.

باشگاه استقلال و تراکتور در مورد این بازیکن با هم وارد مذاکره شده‌اند و شاید در روزهای آتی به تبادل بازیکن هم بپردازند. حضور امیرحسین حسین‌زاده که در دور رفت خمس خیلی به او بازی نداد، می‌تواند استقلال را در خط هافبک قوی‌تر کند.

این مطلب را هم بخوانید: چرا باشگاه استقلال به محرومیت نکونام اعتراض نکرد؟

منبع: خبـر ورزشی