به گزارش زیرنویس  ، رییس جمهور ۳۰ آذر ماه مهمان ویژه شب یلدای گلستانی‌ها بود و همراه شماری از اعضای کابینه‌اش به پایتخت اقوام ایران سفر کرد. در دومین سفر دولت مردمی به گلستان ۱۳۶ هزار نفر به رییس‌جمهور نامه نوشته و درخواست‌ها و مطالبات خود را با بالاترین مقام‌ اجرایی کشور در میان گذاشتند. […]

به گزارش زیرنویس  ، رییس جمهور ۳۰ آذر ماه مهمان ویژه شب یلدای گلستانی‌ها بود و همراه شماری از اعضای کابینه‌اش به پایتخت اقوام ایران سفر کرد.

در دومین سفر دولت مردمی به گلستان ۱۳۶ هزار نفر به رییس‌جمهور نامه نوشته و درخواست‌ها و مطالبات خود را با بالاترین مقام‌ اجرایی کشور در میان گذاشتند.

یکی از نامه‌های ارسالی به مرکز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور که توجه استاندار گلستان را به خود جلب کرد درخواست “سدنا نبی‌زاده” دختر ۹ ساله کلاله‌ای از آیت‌الله رییسی بود.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان با دعوت این کودک ۹ ساله درخواستش را پاسخ داد و هدایایی نیز تقدیم او کرد.

این کودک کلاله‌ای از پاسخگویی سریع به نامه‌اش ابراز خوشحالی کرد و در حالی که با شوق و ذوق وصف‌ناشدنی به هدایایش نگاه می‌کرد خطاب به رییس جمهور گفت: «شما را خیلی دوست دارم.»

خواهر کودک ۹ ساله کلاله‌ای در خصوص جزئیات این نامه به خبرنگار ایرنا گفت: خواهرم علاقه زیادی به آیت‌الله رییسی دارد و یکی از آرزوهایش دیدار با ایشان است.

سدنا نبی زاده

عسل نبی‌زاده ادامه داد: در سفر دوم هیات دولت به گلستان، خواهرم یک نامه به همراه نقاشی برای رییس جمهور ارسال کرد و در آن نامه ضمن بیان درخواستش، خواستار دیدار با ایشان شد.

وی خاطرنشان کرد: چند روزی بیشتر از ارسال نامه خواهرم به رییس جمهور نگذشته بود که مسوولان با ما تماس گرفتند و در دیداری که با استاندار گلستان داشتیم هدایای رییس جمهور(تبلت، عروسک و جوایز دیگر) به دست ما رسید.

خواهر این کودک اظهار کرد: هرگز تصورش را هم نمی‌کردیم که به نامه کودکانه خواهرم پاسخ داده شود و این اتفاق همه ما را شگفت‌زده کرد، خواهرم خیلی خوشحال شد و علاقه‌اش به آیت‌الله رییسی خیلی بیشتر از قبل شده است‌.

براساس اعلام مسوولان استان، در دور دوم سفر رییس جمهور به گلستان حدود ۷۵ هزار نفر در قالب مراجعه حضوری و با ارسال نامه و ۴۵ هزار نفر در قالب تماس تلفنی مطالبات خود را به گوش رییس‌جمهور رساندند و پنج هزار و ۴۰۰ نفر از گلستانی‌ها نیز مطالبات و مشکلات خود را از طریق درگاه الکترونیکی سامانه سامد با رییس جمهور مطرح کردند.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا