سورپرایز آخر هفته ای برای سربازان
سورپرایز آخر هفته ای برای سربازان

به گزارش زیرنویس، نماینده مجلس به وزیر دفاع درباره میزان افزایش حقوق سربازان نامه نوشت. نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس طی نامه‌ای به وزیر دفاع نوشت: حقوق سربازان ۲۰ درصد کمتر از میزان در نظر گرفته شده در بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است. یکی از نمایندگان مجلس از خبر خوب مجلس برای سربازان […]

به گزارش زیرنویس، نماینده مجلس به وزیر دفاع درباره میزان افزایش حقوق سربازان نامه نوشت.

نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس طی نامه‌ای به وزیر دفاع نوشت: حقوق سربازان ۲۰ درصد کمتر از میزان در نظر گرفته شده در بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

یکی از نمایندگان مجلس از خبر خوب مجلس برای سربازان تا یک ماه اینده خبر داد که باتوجه به اینکه افزایش حقوق آنان از این ماه صورت میگیرد، احتمالا خبر خوب، کاهش مدت سربازی است.

میزان افزایش حقوق سربازان اعلام شد+ سند

سورپرایز آخر هفته ای برای سربازان | حقوق سربازان چقدر افزایش می یابد؟ + سند

سورپرایز آخر هفته ای برای سربازان | حقوق سربازان چقدر افزایش می یابد؟ + سند

یک نماینده مجلس گفت: با توجه به اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون افزایش حقوق سربازان نیاز بود، این منابع هم اکنون تامین شده است. برهمین اساس از ماه آذر به بعد بطور میانگین حقوق سربازان از ۳ میلیون ۸۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند که در حقیقت ۲۰ درصد به حقوق سربازان مجددا اضافه می‌شود. لازم به ذکر است که در یک ماه آینده خبرهای خوب بیشتری را هم برای سربازان خواهیم داشت. شورای نگهبان هنوز درباره مصوبات مربوط به سربازی در برنامه هفتم اعلام نظر نکرده اما ستادکل نسبت به اصلاح فرآیند سربازی نگاه مثبتی دارد و خود آنها نیز در این راستا پیشقدم هست.

باتوجه به اینکه خبر افزایش حقوق اتفاق افتاده، به نظر می‌رسد خبر خوب مجلس، کاهش مدت سربازی است.