نگاهی به ترین های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال
نگاهی به ترین های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال

مسابقات نیم فصل اول بیست و سومین لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که  تیم استقلال با ۳۲ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به ترتیب با ۳۱ و ۳۰ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند. در این گزارش نگاهی به‌ترین‌های نیم فصل می‌اندازیم. بیشترین برد تیم فوتبال […]

- نگاهی به ترین های نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال

مسابقات نیم فصل اول بیست و سومین لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که  تیم استقلال با ۳۲ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به ترتیب با ۳۱ و ۳۰ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در این گزارش نگاهی به‌ترین‌های نیم فصل می‌اندازیم.

بیشترین برد

تیم فوتبال سپاهان با ۱۰ برد بیشترین برد را در نیم فصل اول به خود اختصاص داد و بعد از آن تیم‌های استقلال و تراکتور با ۹ برد بیشترین پیروزی را در اختیار دارند.

بیشترین باخت

تیم‌های استقلال خوزستان و نساجی مازندران با ۹ باخت بیشترین شکست را در نیم فصل اول متحمل شدند. بعد از آن تیم‌های فولاد خوزستان، مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان با ۸ باخت قرار دارند.

بهترین خط حمله

تیم سپاهان با ۳۳ گل بهترین خط حمله نیم فصل اول را در اختیار دارد و بعد از آن تیم استقلال با ۲۳ گل قرار گرفته است.

بهترین خط دفاع

تیم استقلال با ۹ گل خورده بهترین خط دفاع نیم فصل اول لیگ برتر را در اختیار دارد و بعد از آن تیم پرسپولیس با ۱۰ گل خورده قرار گرفته است.

بیشترین مساوی

تیم‌های پیکان و گل گهر سیرجان با ۸ مساوی بیشترین تساوی را در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال را به دست آورد. بعد از آن تیم ذوب آهن با ۷ تساوی قرار گرفته است.

بهترین تفاضل گل

تیم سپاهان با ۱۸+ بهترین تفاضل گل را در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال در  اختیار دارد و پس از آن تیم استقلال با +۱۴ قرار دارد.

بدترین خط حمله

تیم فولاد با ۶ گل زده بدترین خط حمله نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد و بعد از آن تیم پیکان با ۸ گل زده ایستاده است.

بدترین خط دفاع

تیم صنعت نفت آبادان با ۲۵ گل خورده  صاحب بدترین خط دفاع نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال است و بعد از آن  تیم مس رفسنجان با ۲۲ گل خورده قرار دارد.

کمترین برد

تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان با یک برد کمترین پیروزی را به خود اختصاص دادند و بعد از آن تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی با ۲ برد قرار دارند.

کمترین باخت

تیم‌های پرسپولیس و استقلال با یک باخت کمترین شکست را در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال متحمل شدند و بعد از آن تیم‌های ذوب آهن و گل گهر با ۲ باخت قرار دارند.

کمترین مساوی

تیم‌های سپاهان و تراکتور با یک تساوی کمترین مساوی را در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال در اختیار دارند.

بدترین تفاضل گل

تیم فولاد با تفاضل گل ۱۴- بدترین تفاضل گل را در اختیار دارد. بعد از آن تیم صنعت نفت آبادان با ۱۳- قرار دارد.

بیشترین کلین شیت

حسین پور حمیدی دروازه بان تیم فوتبال تراکتور با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۱۲ بازی  بیشترین تعداد کلین شیت را در اختیار دارد. بعد از آن  سید حسین حسینی و علیرضا بیرانوند با تعداد ۸ و ۷ کلین شیت قرار دارند.

آقای گل

شهریار مغانلو مهاجم سپاهان  با ۹ گل زده بهترین گلزن نیم فصل اول است و بعد از آن رضا اسدی با ۸ گل زده قرار دارد.

بهترین پاسور

ریکاردو آلوز  هافبک تیم تراکتور با ۶ پاس گل بهترین پاسور نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال است و بعد از آن رزاق پور و مهدی پور هافبک‌های گل گهر سیرجان و استقلال با ۴ پاس گل قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران