قاتل فراری پس از ۶ سال زندگی مخفیانه دستگیر شد
قاتل فراری پس از ۶ سال زندگی مخفیانه دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود:مخفیگاه متهم شب چهارشنبه در بولوار شفا به محاصره درآمد و گروه مشترک عملیاتی کارآگاهان آگاهی پلیس زرقان و خراسان رضوی با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد مخفیگاه شدند و او را درحالی به دام انداختند که تعدادی شمشیر، قمه و افشانه های فلفلی در اطراف خود قرار […]

- قاتل فراری پس از ۶ سال زندگی مخفیانه دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود:مخفیگاه متهم شب چهارشنبه در بولوار شفا به محاصره درآمد و گروه مشترک عملیاتی کارآگاهان آگاهی پلیس زرقان و خراسان رضوی با انجام یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد مخفیگاه شدند و او را درحالی به دام انداختند که تعدادی شمشیر، قمه و افشانه های فلفلی در اطراف خود قرار داده بود.با انتقال این جوان۲۷ ساله به پلیس آگاهی بررسی ها آغاز و مشخص شد او «محمدامین-ز» نام دارد و با هویت جعلی به صورت مخفیانه در مشهد زندگی می کرد.

سرهنگ شفیع زاده اضافه کرد: متهم مذکور۶ سال قبل که۲۱ ساله بود به همراه یکی از دوستانش وارد یک رستوران در شهرستان زرقان شده و جوان۲۷ ساله‌ای را با استفاده از سلاح شکاری به قتل رسانده است. متهم مذکور به خاطر اختلافات قبلی با جوان ۲۷ ساله(مقتول) دست به جنایت زده است و قبلا نیز چندین بار با یکدیگر درگیر شده بودند. او پس از این جنایت هولناک، اسلحه شکاری ساچمه زنی را درآغل گوسفندان یکی از روستاهای اطراف شهرستان، مخفی کرده و خود نیز به مشهد گریخته بود .

منبع: اطلاعات انلاین