در شرایطی که از اواخر هفته گذشته اعلام شد که یکی از پیشکسوتان تیم استقلال قصد دارد روز سه‌شنبه هفته جاری (دوازدهم دی ماه) تحت عمل جراحی گردن و کمر قرار بگیرد ظاهراً برخی مسائل موجب دلخوری این پیشکسوت استقلال شده است. مهدی فنونی‌زاده که قرار بود روز سه‌شنبه گذشته به دلیل تنگی کانال نخاع […]

- دلخوری شدید پیشکسوت استقلال از مسئولان باشگاه؛ پیش خانواده‌ام شرمنده شدم/ با مرگ دست و پنجه نرم کردم اما یک تلفن هم نزدند!

در شرایطی که از اواخر هفته گذشته اعلام شد که یکی از پیشکسوتان تیم استقلال قصد دارد روز سه‌شنبه هفته جاری (دوازدهم دی ماه) تحت عمل جراحی گردن و کمر قرار بگیرد ظاهراً برخی مسائل موجب دلخوری این پیشکسوت استقلال شده است.

مهدی فنونی‌زاده که قرار بود روز سه‌شنبه گذشته به دلیل تنگی کانال نخاع در ناحیه گردن و کمر، تحت دو عمل جراحی قرار بگیرد صبح روز سه‌شنبه در بیمارستان فیروزگر تهران به مدت ۷ ساعت در اتاق عمل بود. پزشک معالج فنونی زاده پیش از ورود به اتاق عمل به خانواده این بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان اعلام می‌کند در صورت سنگینی جراحی روی گردن، عمل نخاع در ناحیه مهره های کمر را به آینده موکول خواهد کرد.

مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال در گفت و گویی کوتاه به زیرنویس گفت: من چند شب قبل از جراحی (نهم دیماه) برای تماشای بازی استقلال مقابل پیکان به استادیوم آزادی رفته بودم. اتفاقا در زمان برگشت از استادیوم و در شرایطی که بابت پیروزی مقابل پیکان خوشحال بودیم با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردیم و حتی برادر ایشان و یکی از دوستان نزدیکشان با اتومبیل ما از آزادی برگشتند. اما خیلی برایم عجیب بود که با وجود اطلاع کامل از وضعیت گردن و کمرم و تاریخ جراحی ام بعد از چند روز که من جراحی کردم هیچ کس حتی یک تماس تلفنی هم نگرفت و حالم را نپرسید.

وی درباره چرایی طولانی شدن جراحی اش توضیح داد: جراحی گردنم به قدری سنگین بود که ۷ ساعت در اتاق عمل بودم و در نهایت دکتر، جراحی کمرم را به یک ماه آینده موکول کرد. واقعاً خدا را شاکرم که به سلامت از اتاق عمل خارج شدم و امیدوارم جراحی بعدی ام هم به همین ترتیب با موفقیت انجام شود، اما هر چقدر بابت این موضوع خوشحالم از این بابت ناراحتم که هیچ کس از استقلال با من تماس نگرفت و به همین خاطر پیش خانواده‌ام شرمنده شدم.

منبع: خبـر ورزشی