به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در پرند اظهار کرد: در پی مراجعه یک زوج جوان به محل کلانتری ۱۸ پرند، این زوج گفتند شب گذشته واحد مسکونی مبلمان شده و تکمیل خود را به آقای جوانی که گفته مسافر و نیازمند محل استراحت است، به مدت یک شب اجاره داده […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در پرند اظهار کرد: در پی مراجعه یک زوج جوان به محل کلانتری ۱۸ پرند، این زوج گفتند شب گذشته واحد مسکونی مبلمان شده و تکمیل خود را به آقای جوانی که گفته مسافر و نیازمند محل استراحت است، به مدت یک شب اجاره داده و فردای آن روز که به منزل مراجعه می‌کنند، متوجه می‌شوند تمام اموال ملک به سرقت رفته است و از وی شکایت کردند.

وی گفت: در همین راستا پیگیری پرونده در دستور کار پلیس و دایره تجسس کلانتری قرار می‌گیرد و طی بررسی محل و شگرد‌های خاص پلیسی سارق را شناسایی و پس از ساعاتی ریاست کلانتری به همراه عوامل انتظامی با کسب حکم مقام محترم قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام و متهم را در مخفیگاه خود دستگیر می‌نمایند. 

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: سارق پس از دستگیری اعتراف کرد که سرقت‌ها به صورت تیمی بوده به این‌صورت که اموال سرقتی را در اختیار مال‌خر قرار می‌داده است. 

سرهنگ زنگنه افزود: با انجام عملیات پلیسی، عوامل انتظامی مال‌خر و یکی دیگر از همدستان وی دستگیر و اموال سرقتی در محل مخفیگاه کشف می‌نمایند.

وی بیان کرد: متهمان دارای سابقه متعددی در خصوص سرقت بوده و پس از تکمیل پرونده قضایی تحویل اداره آگاهی شهرستان رباط‌کریم گردیدند. 

فرمانده انتظامی رباط‌کریم در ادامه از همشهریان درخواست کرد: مردم مراقب باشند و حتما قبل از انجام معاملات ملکی، تحقیقات لازم را انجام داده و از اجاره ملک خود به افراد ناشناس و فاقد مدارک هویتی خودداری نمایند؛ همچنین معاملات ملکی خود را در بنگاه‌های معتبر و با تنظیم اجاره‌نامه به همراه کدرهگیری انجام دهند تا درگیر چنین پرونده‌هایی نشوند.

سرقت

منبع خبر: رکنـا