به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با پایان لیگ بیست و یکم و با اتمام قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس این مدافع ملی‌پوش راهی اصفهان شد تا لباس تیم سپاهان را بر تن کند. رضاییان که هم اکنون در اردوی تیم ملی ایران در کیش بسر می‌برد و خود را برای حضور در […]

- پیشنهاد اغواکننده اماراتی‌ها به ستاره سپاهان

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، با پایان لیگ بیست و یکم و با اتمام قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس این مدافع ملی‌پوش راهی اصفهان شد تا لباس تیم سپاهان را بر تن کند.

رضاییان که هم اکنون در اردوی تیم ملی ایران در کیش بسر می‌برد و خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند در دو فصل اخیر نمایش خیره‌کننده‌ای در لباس طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود داشته و همین موضوع سبب شده تا بعضی از تیم‌های حوزه خلیج فارس به دنبال جذب این مدافع ۳۳ ساله باشند.

برخی از رسانه‌های اماراتی در خبری به صورت مشترک مدعی شدند که باشگاه الوصل برای جذب رامین رضاییان دست به کار شده و مذاکرات خود را با یک پیشنهاد جذاب و اغوا کننده با این بازیکن آغاز کرده است. این انتقال چناچه رخ دهد رضاییان بعد از مهدی قائدی و احمد نوراللهی سومین بازیکن ایرانی خواهد بود که در لیگ امارات توپ خواهد زد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا