نگاه اتحادیه جهانی کشتی به تغییر وزن قاسم‌پور و احتمال مبارزه با حریف آمریکایی
نگاه اتحادیه جهانی کشتی به تغییر وزن قاسم‌پور و احتمال مبارزه با حریف آمریکایی

به گزارش زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی تورنمنت بین‌المللی زاگرب روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود که اولین رویداد رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی است.  بیش از ۵۵۰ کشتی‌گیر برای مسابقات به زاگرب می‌روند و جای تعجب نیست که در وزن‌های المپیکی ورودی‌های بیشتری نسبت به وزن‌های غیرالمپیکی شاهد باشیم. از آنجایی که مسابقات […]

به گزارش زیرنویس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی تورنمنت بین‌المللی زاگرب روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود که اولین رویداد رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی است. 

بیش از ۵۵۰ کشتی‌گیر برای مسابقات به زاگرب می‌روند و جای تعجب نیست که در وزن‌های المپیکی ورودی‌های بیشتری نسبت به وزن‌های غیرالمپیکی شاهد باشیم. از آنجایی که مسابقات مقدماتی المپیک پاریس در سال جدید میلادی از ۲ ماه دیگر آغاز می‌شود، کشتی‌گیران در تلاش هستند تا در اوزان المپیکی مربوطه برای بازی‌های پاریس در جای خوبی قرار بگیرند.

اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به این موضوع در وب‌سایت خود نوشت: کامران قاسم پور قهرمان دو دوره وزن ۹۲ کیلوگرم جهان پس از یک سال غیبت، به وزن ۹۷ کیلوگرم آمده است. او آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۲ در جام جهانی شرکت کرد. اولین مسابقه او در آنجا با وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان از آمریکا به پایان رسید. این ۲ کشتی‌گیر ممکن است دوباره با هم روبرو شوند چرا که اسنایدر نیز به زاگرب سفر می‌کند. 

قاسم پور باید مطمئن شود که در اوج آمادگی جسمانی قرار دارد چون ممکن است مجبور شود با هموطن خود امیرعلی آذرپیرا برای کسب جایگاه در تیم ملی مبارزه کند.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین در گزلرش خود به وزن ۱۲۵ کیلوگرم اشاره کرد و نوشت: ایران در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیررضا معصومی و امیرحسین زارع قهرمان جهان را به منظور نهایی کردن تیم برای المپیک با استفاده از مسابقات بین‌المللی اعزام کرده است. از دیگر مدال آوران جهانی این وزن می توان به جنو پتریاشویلی از گرجستان و میسون پاریس از آمریکا اشاره کرد. 

پایان پیام/





منبع: فارس