به گزارش زیرنویس، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دنبال ارائه گزارش در خصوص وقوع سرقت های منزل توام با آزار و اذیت در شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.  این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته […]

به گزارش زیرنویس، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دنبال ارائه گزارش در خصوص وقوع سرقت های منزل توام با آزار و اذیت در شهرستان طالقان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

 این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته هویت اعضای اصلی این باند شناسایی و در عملیات های مختلف اعضای این باند ۹ نفره را دستگیر کردند.

وی گفت: در بازجویی های که از این متهمان به عمل آمده، تاکنون به ارتکاب ۸۰ فقره سرقت منزل و پلاک خودرو در استانهای البرز، کرمانشاه، تهران بزرگ، لرستان و غرب استان تهران اعتراف کرده اند.

سردار هداوند افزود: در خصوص این پرونده ۳ مالخر در شهرهای تهران و فردیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از قبیل: طلا و سکه، لوازم شخصی شامل موبایل و ساعت های گران قیمت، لوازم خانگی و پلاک خودروهای مسروقه کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با تلاش همکاران بنده تاکنون ۵۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شدند که ارزش ریالی اموال به سرقت رفته از آن ها حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: به شهروندان محترم توصیه کنم حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنید و هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد ،اشیاء قیمتی ، طلا و جواهرات در منزل خودداری نموده و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع خبر: رکنـا