به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پیام نیازمند در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی اظهار داشت: قبل از هر چیز اتفاق تلخی که در کرمان به وجود آمد را به همه مردم تسلیت می گویم. وی ادامه داد: شرایط تیم ملی خوب است. تیم تکمیل شده اما یکی دو تا مصدوم داریم. بعد […]

- با همه قوا از همین بازی های مقدماتی بهترین عملکرد را خواهیم داشت

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پیام نیازمند در خصوص آغاز تمرینات تیم ملی اظهار داشت: قبل از هر چیز اتفاق تلخی که در کرمان به وجود آمد را به همه مردم تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: شرایط تیم ملی خوب است. تیم تکمیل شده اما یکی دو تا مصدوم داریم. بعد از بازی های دوستانه با آمادگی کامل آماده حضور در جام ملت های آسیا خواهیم شد.

دروازه بان تیم ملی در مورد دیدار ایران با بورکینافاسو و اندونزی افزود: این دو تیم حریفان خوبی برای ما خواهند بود. بورکینافاسو بازیکنان آماده ای در اروپا دارند. این تیم محک خوبی برای ما خواهد بود و با همه قوا از همین بازی های مقدماتی بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

وی در خصوص همدلی که در تیم ملی وجود دارد گفت: همدلی به ما کمک خواهد کرد اما عوامل زیادی باید به ما کمک کنند. مردم از این تیم پشتیبانی کنند. ما هم با همه تلاش مان کار می کنیم تا مردم را خوشحال کنیم.

نیازمند درباره روابط خوب ۳ دروازه بان تیم ملی افزود: این مسائل و بحث رنگی در تیم ملی نیست. ما تلاش می کنیم آماده باشیم تا هر کسی که در ترکیب تیم ملی بازی کند برای تیم ملی تلاش کند.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا