این بازیکن دیگر در استقلال جایی ندارد
این بازیکن دیگر در استقلال جایی ندارد

با اعلام باشگاه استقلال رافائل سیلوا با قرارداد ۱.۵ ساله یک بار دیگر به جمع آبی پوشان ملحق شده است.

 

از آنجایی که استقلال این فصل با ۳ مدافع میانی بازی می کند طبیعی بود به دنبال یک مدافع جدید باشد و چه مدافعی بهتر از سیلوا که قبلا در استقلال بازی می کرد. از سویی سیلوا با شکایت از باشگاه استقلال به فیفا علیه این باشگاه حکم گرفته بود و حالا با بازگشت دوباره به جمع آبی ها شکایت خود را هم پس خواهد گرفت و استقلال بابت حضور در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا تهدید نخواهد شد.

به گزارش زیرنویس، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا ۴ مدافع میانی استقلال در دور برگشت هستند. طبیعتا در چنین شرایطی عارف غلامی که مایل به بازگشت دوباره به جمع آبی ها است، باید راهی تیم جدید شود. به این خاطر که استقلال علاوه بر این ۴ مدافع روزبه چشمی و صالح حردانی هم در دور رفت بازی ها نشان دادند که می توانند در خط دفاعی به میدان بیایند.

در چنین شرایطی پیش بینی می شود، عارف غلامی به زودی راهی یک تیم جدید لیگ برتری شود. او قرار بود در ابتدای فصل راهی یک تیم خارجی شود اما شاهد عقد قرارداد این بازیکن با تیم جدید نبودیم و تصاویری که از این بازیکن در ماه های اخیر منتشر شده تمرینات اختصاصی و انفرادی بود.

منبع: خبـر ورزشی