اگر قصد زندگی و سکونت در شمال تهران را دارید برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در زعفرانیه با زیربنایی حدود ۴۸۵ متر و ۴ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.واحد آپارتمان دیگری در همین محدودهبا متراژ ۵۹۰ متر و ۵ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این […]

اگر قصد زندگی و سکونت در شمال تهران را دارید برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در زعفرانیه با زیربنایی حدود ۴۸۵ متر و ۴ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
واحد آپارتمان دیگری در همین محدودهبا متراژ ۵۹۰ متر و ۵ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این واحد و وجود استخر و مکان‌های تفریحی دیگر در روز های گذشته معادل ۳۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان نوساز دیگری در محدوده سعادت‌آباد با متراژ ۴۸۰ متر و ۴ اتاق خواب، در روز های گذشته با قیمتی معادل ۲۰۰ میلیارد تومان در بنگاه‌های پایتخت معامله شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در الهیه با متراژ ۸۴۵ متر و ۷ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۵۶۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

قیت‌های باورنکردنی از خانه‌هایی در تهران/ یک متر نیم میلیارد تومان

اگر به خانه‌ای قدیمی‌تر برای خرید علاقه دارید، میتوانید خانه‌ای ۳۰ ساله با متراژ ۷۰۰ متر و ۵ اتاق خواب را در محدوده الهیه با سرمایه‌ای معادل ۲۷۰ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محدوده ولنجک با زیربنایی معادل ۵۰۰ متر و ۴ اتاق خواب با توجه به اینکه این واحد نوساز باشد در روزهای گذشته معادل ۲۵۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
و واحد نوساز دیگری در همین محدوده با متراژ ۴۸۰ متر و ۴ اتاق خواب ارزشی معادل ۲۱۲ میلیارد تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

منبع: خبـرآنلاین