به گزارش خبرگزای مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۳ اسراییلی دیگر که نامشان در لیست افراد مفقود شده ثبت شده بود، مشخص شده که در غزه اسیر هستند. «دانیل هاگاری» عنوان کرد که بدین ترتیب شمار اسرای اسراییلی در غزه به ۱۳۶ نفر افزایش یافته است. […]

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۳ اسراییلی دیگر که نامشان در لیست افراد مفقود شده ثبت شده بود، مشخص شده که در غزه اسیر هستند.

«دانیل هاگاری» عنوان کرد که بدین ترتیب شمار اسرای اسراییلی در غزه به ۱۳۶ نفر افزایش یافته است.

همزمان، گردان‌های قسام اعلام کرد نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسراییلی را در محله التفاح در شهر غزه با راکت‌های کم برد و گلوله‌های خمپاره هدف قرار داده است. مجاهدان گردان‌های قسام گروهی از نیروهای اشغالگر اسراییلی را در کنار یک خودروی زرهی در محله التفاح در شهر غزه با آر پی جی هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد شمار شهدای حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در غزه به ۳۹ نفر و خان یونس به ۳۰ نفر رسیده است.

از سوی دیگر، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدا و افراد ناپدیدشده بر اثر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۲۹۳۱۳ نفر رسیده است.

این دفتر دولتی تاکید کرد که ۱۶۳۵۰ نفر از این شهدا و مفقودان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها در ۳ روز ۶ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان در رفح مرتکب شده که به شهادت ۳۱ نفر انجامیده است.

این نهاد فلسطینی بیان کرد: ارتش اشغالگر کوچ اجباری آوارگان و سپس هدف قراردادن آنان و ارتکاب جنایت در حق آن‌ها را ۴۸ بار تکرار کرده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با اشاره به انفعال جهانیان در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها در این باریکه تاکید کرد: نسل‌کشی جمعی غیرنظامیان در نوار غزه لکنه ننگی بر پیشانی بشریت است.

این نهاد دولتی فلسطینی در ادامه اعلام کرد: از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که نسل‌کشی و کشتار جمعی غیرنظامیان در غزه از سوی اشغالگران را متوقف کند.

منبع: مـهر