با جدایی سرخیو رگیلون، دفاع چپ تبدیل به اولویت منچستریونایتد شده و آنها در بازار ژانویه به دنبال تقویت این بخش از تیم هستند. شیاطین سرخ در چند هفته اخیر کارشناسانی فرستاده تا از نزدیک بازی میگل گوتیرس ۲۲ ساله مدافع چپ اسپانیا و خیرونا را از نزدیک ببیندد، از جمله در بازی هیجان‌انگیز ۴-۳ […]

- غیرمنتظره‌ترین انتقال در فوتبال اروپا/ شیاطین‌سرخ ستاره رئالی پدیده لالیگا را جذب می‌کنند؟

با جدایی سرخیو رگیلون، دفاع چپ تبدیل به اولویت منچستریونایتد شده و آنها در بازار ژانویه به دنبال تقویت این بخش از تیم هستند. شیاطین سرخ در چند هفته اخیر کارشناسانی فرستاده تا از نزدیک بازی میگل گوتیرس ۲۲ ساله مدافع چپ اسپانیا و خیرونا را از نزدیک ببیندد، از جمله در بازی هیجان‌انگیز ۴-۳ آنها مقابل اتلتیکو مادرید. گوتیرس بخش مهمی از تیمی است که به چالش قهرمانی افسانه‌ای خود ادامه می‌دهد. او یکی از بازیکنان ثابت تیم اول خیرونا است و از ابتدای فصل ۲۰ بازی انجام داده و یک گل و سه پاس گل به ثبت رسانده است. او همچنین در هر دقیقه از هر بازی حضور داشته و تنها یک بازی را از دست داده است.

گوتیرس محصول آکادمی رئال مادرید است و ۹ بار در لیگ برای لوس‌بلانکوس به میدان رفت. او در تابستان ۲۰۲۲ به خیرونا پیوست و توانست خود را به عنوان یکی از تواناترین مدافعان کناری لیگ ثابت کند. به گزارش نشریه سان، شیاطین سرخ برای گوتیرس به دلیل هوش بالای فوتبالی و توانایی هجومی‌اش ارزش زیادی قائل هستند. استعدادهای او همچنین باعث شده که میلان و بوروسیا دورتموند نیز برای خریدنش تلاش کنند و در تابستان پیشنهاد ۱۰.۵ میلیون پوندی آلمانی‌ها رد شد.

قرارداد گوتیرس با خیرونا تا ژوئن سال ۲۰۲۷ ادامه دارد اما می‌توان تیم را متقاعد کرد که با ۲۲ میلیون پوند راهش را از این مدافع جدا کند. مادرید هنوز هم می‌تواند او را به تیم برگرداند و ۵۰ درصد از حق فروش او را در اختیار دارد. با توجه به اینکه آنها در حال حاضر از نظر امتیازی با خیرونا برابر هستند، بازگرداندن گوتیرس می‌تواند تیمشان را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: داستان باورنکردنی خیرونا؛ تیمی که در زمین گلف بازی می‌کند/ طلسم سلطنت ۲۰ ساله سه غول لالیگایی شکسته می‌شود؟

منبع: خبـر ورزشی