ماتادورناباورانه از صعود به نیمه نهایی بازماند
ماتادورناباورانه از صعود به نیمه نهایی بازماند

در ادامه این رقابت‌ها رافائل نادال فوق ستاره دنیای تنیس در عین ناباوری بازی برده را به جوردن تامپسون واگذار کرد و از صعود به نیمه‌نهایی مسابقات بریزبن باز ماند. اسطوره ۳۷ ساله اسپانیایی که سومین مسابقه خود از زمان بازگشت به رقابت‌ها را تجربه می‌کرد، ست اول را ۷ بر ۵ به سود خود […]

- ماتادورناباورانه از صعود به نیمه نهایی بازماند

در ادامه این رقابت‌ها رافائل نادال فوق ستاره دنیای تنیس در عین ناباوری بازی برده را به جوردن تامپسون واگذار کرد و از صعود به نیمه‌نهایی مسابقات بریزبن باز ماند.

اسطوره ۳۷ ساله اسپانیایی که سومین مسابقه خود از زمان بازگشت به رقابت‌ها را تجربه می‌کرد، ست اول را ۷ بر ۵ به سود خود خاتمه داد. او در ست دوم نیز به یک قدمی پیروزی رسید اما سه “مچ پوینت” خود را از دست داد تا تامپسون با نمایشی جسورانه ست دوم را در تایبریک به سود خود پایان دهد و کار را به تساوی بکشد.

نماینده میزبان با روحیه‌ای که گرفته بود در ست سوم نیز پا پس نکشید و توانست حربف نامدارش را که از ناحیه لگن احساس ناراحتی می‌کرد در نهایت ۶ بر ۳ شکست دهد و پیروز مسابقه لقب بگیرد.

نادال از اواسط این مسابقه از ناحیه لگن چپ احساس ناراحتی می‌کرد و در میانه ست سوم تحت مداوا قرار گرفت و حالا‌ این نگرانی وجود دارد که بار دیگر مصدومیت گریبان‌گیر او‌ شده باشد.

باشگاه خبرنگاران