اوضاع برای کریم بنزما در عربستان خوب پیش نرفت و این بازیکن در حالی که هنوز یک فصل کامل را در تیم الاتحاد پشت سر نگذاشته است مورد  انتقاد زیادی قرار گرفته و تیمش هم نتیجه نگرفته است. چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بنزما جده را ترک کرده و در آخرین […]

- تاوان پیوستن به لیگ مصنوعی عربستان؛ بنزما به شدت پشیمان است/ کریم می‌توانست با افتخار خداحافظی کند

اوضاع برای کریم بنزما در عربستان خوب پیش نرفت و این بازیکن در حالی که هنوز یک فصل کامل را در تیم الاتحاد پشت سر نگذاشته است مورد  انتقاد زیادی قرار گرفته و تیمش هم نتیجه نگرفته است.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بنزما جده را ترک کرده و در آخرین بازی سال ۲۰۲۳ در ترکیب حضور ندارد. تعجب‌برانگیز برای مطبوعات و هواداران محلی. ساعاتی بعد معلوم شد که او با اجازه باشگاهش و مربی آن، مارسلو گایاردو، به مادرید سفر کرده است. اما قضیه بنزما همچنان ادامه دارد.

ژان میشل لارک، بازیکن و مربی سابق فرانسوی، که اکنون مفسر ورزشی است، به جزئیات آنچه برای این مهاجم کهنه‌کار می‌گذرد، پرداخت. او معتقد است با امضای قرارداد با عربستان بنزما مرتکب اشتباه شده و از این کار پشیمان است.

او در این رابطه گفت: «بنزما پشیمان است. البته هرکس هر کاری را که می‌خواهد انجام می‌دهد، اما موفقیت آمیز بودن این جدایی نکته مهمی بود. یادم هست که او ابراز تمایل کرده بود که دوران حرفه ای خود را در رئال مادرید به پایان برساند. او این فرصت را داشت. او می‌توانست بعد از ده‌ها عنوان و کسب توپ طلا در رئال بماند و  به فوتبالش ادامه دهد. او با پیوستن به یک لیگ مصنوعی، تبدیل به یک بازنده شد.»

لارک ادامه داد: «گاهی بازی‌های عربستان را می‌بینم و متوجه شدم که او دیگر توان و سرعت سابق را ندارد. نزدیک شدن به پایان دوران ورزشی، چیز وحشتناکی است. این یک نبرد از پیش باخته است و خودت حس می‌کنی که دیگر آن را دوست نداری. بله، این یک نبرد باخته است. افسوس چون کریم می‌توانست در رئال و با افتخار خداحافظی کند و حالا فهمیده اشتباه کرده است. او بارها از خودش پرسیده چرا رئال را ترک کردم. شاید در آن لحظه فکر می‌کرده یک سال دیگر ماندن در رئال و خداحافظی کردن کاری کسالت‌آور است»

بیشتر بخوانید: نگاهی به هدایای لاکچری کریسمسی ستاره‌های میلیونر لیگ عربستان سعودی/ بوگاتی، ساعت‌های ۳۸۰هزار پوندی و سفرهای خصوصی به جزیره

منبع: خبـر ورزشی