آپوئل از ۱۷ بازی ۳۹ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قبرس قرار دارد. این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس رای به محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو داده و این مربی هفته‌های متمادی است که از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کند. وضعیت آپوئل در لیگ برتر […]

- وجه اشتراک جالب و باورنکردنی تیم ساپینتو و تیم نکونام

آپوئل از ۱۷ بازی ۳۹ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قبرس قرار دارد. این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس رای به محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو داده و این مربی هفته‌های متمادی است که از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کند.

وضعیت آپوئل در لیگ برتر قبرس دقیقا وضعیت مشابه تیم فصل گذشته‌اش یعنی استقلال است؛ استقلال هم همانند آپوئل صدرنشین است با این تفاوت که در لیگ برتر ایران دور رفت به پایان رسیده اما در لیگ برتر قبرس چندهفته‌ای از دور برگشت هم سپری شده است.

اما وجه اشتراک تیم آپوئل و استقلال در حال حاضر این است که هر دو تیم بهترین خط دفاعی بازی‌ها را در اختیار دارند. در لیگ برتر ایران استقلال با ۹ گل خورده بهترین عملکرد را در فاز دفاعی داشته است. در قبرس هم آپوئل با ۱۰ گل خورده در ۱۷ بازی بهترین عملکرد را درفاز دفاعی داشته. وجه اشتراکی میان استقلال و آپوئل در فاز تهاجمی هم وجود دارد؛ در لیگ برتر ایران استقلال با ۲۳ گل زده بعد از سپاهان تهاجمی‌ترین تیم به حساب می‌آید و جایگاه تیم آپوئل در لیگ برتر قبرس در فاز تهاجمی هم دوم است. بهترین تیم در فاز تهاجمی در لیگ برتر قبرس تیم اومونیا است که ۳۴ گل زده و تیم آپوئل با ۳۳ گلِ زده دومین تیم برتر در فاز تهاجمی در لیگ برتر قبرس است.

این مطلب را هم بخوانید: جواد نکونام: پرسپولیس از نصف استقلال شکایت کرد، ما از هیچکس!/ دوست داشتم امتیازات سپاهان و پرسپولیس برگردد

منبع: خبـر ورزشی