سرانجام پس از پیگیری‌های مداوم و مذاکراتی که بالغ بر دو ماه به طول انجامید رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل قبل استقلال حاضر شد از شکایت خود علیه این باشگاه دست بکشد و برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان به تهران بیاید تا در نیم فصل دوم مجدداً پیراهن استقلال را بر تن کند. در چنین […]

استقلال, جواد نکونام, فوتبال - این استقلالی با برنامه ویژه نکونام پنهانی تمرین می‌کند

سرانجام پس از پیگیری‌های مداوم و مذاکراتی که بالغ بر دو ماه به طول انجامید رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل قبل استقلال حاضر شد از شکایت خود علیه این باشگاه دست بکشد و برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان به تهران بیاید تا در نیم فصل دوم مجدداً پیراهن استقلال را بر تن کند.

در چنین شرایطی البته وضعیت بدنی رافائل فوق العاده مهم است و به همین خاطر جواد نکونام تدارک ویژه‌ای برای او دیده است. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است یوسو سسما مربی اسپانیایی استقلال که امور بدنسازی این تیم را به طور ویژه از تابستان زیر نظر گرفته، یک برنامه خاص برای رافائل بریزد و او در خلال تعطیلی نیم فصل بدنش را کاملاً آماده حضور در میادین کند البته قرار است رافائل پس از ورود به ایران تست بدنسازی بدهد تا مشخص شود با چند روز کار فشرده می‌توان او را در شرایط بازی قرار داد استقلالی‌ها هماهنگ کرده‌اند تا در صورت نیاز مدافع برزیلیه دوباره بازگشته آنها علاوه بر تمرینات گروهی به صورت ویژه و خصوصی و محرمانه هم تمرین کند تا کاملاً آماده حضور در میادین شود.

استقلالی‌ها مدعی‌اند رافائل به احتمال بسیار زیاد حداکثر از هفته هفدهم یعنی بازی مقابل ملوان در انزلی آماده حضور در ترکیب ثابت استقلال خواهد بود و باید دید جواد نکونام چه زمانی از او استفاده می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی