اظهارات داغ بازیکن تیم ملی درباره بی‌سوادترین فدراسیون تاریخ و زرنگی گل‌محمدی
اظهارات داغ بازیکن تیم ملی درباره بی‌سوادترین فدراسیون تاریخ و زرنگی گل‌محمدی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، مهمترین پرسش این روز‌های فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس و وضعیت سرمربی مستعفی آن بر می‌گردد. این ابهامات سبب شده تا طرفداران پرسپولیس از بابت فصل نقل و انتقالات نگران باشند. پیرامون این موضوع و همچنین وضعیت آشفته فوتبال ایران با «محمد صادقی» ستاره سال‌های دور فوتبال ایران و بازیکن اسبق […]

پرسپولیس, تیم ملی فوتبال, فدراسیون فوتبال, گل محمدی - اظهارات داغ بازیکن تیم ملی درباره بی‌سوادترین فدراسیون تاریخ و زرنگی گل‌محمدی

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، مهمترین پرسش این روز‌های فوتبال ایران به باشگاه پرسپولیس و وضعیت سرمربی مستعفی آن بر می‌گردد. این ابهامات سبب شده تا طرفداران پرسپولیس از بابت فصل نقل و انتقالات نگران باشند. پیرامون این موضوع و همچنین وضعیت آشفته فوتبال ایران با «محمد صادقی» ستاره سال‌های دور فوتبال ایران و بازیکن اسبق و تاثیرگذار تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی را انجام داده‌ایم.

صادقی در ابتدا به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: متاسفانه یکی از بزرگترین ایرادات فوتبال از فدراسیون است. هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کند فقط دنبال توجیه می‌کند. این بدترین فدراسیون تاریخ است. همه فوتبال ایران شده است بزن و بزن و دعوا. هیچ برنامه‌ای ندارند. قانون سقف می‌گذارند و جریمه می‌کنند و بعد می‌بخشند. بی سوادترین فدراسیون تاریخ همین است.

وی در ادامه گفت: برای نجات فوتبال کاری نمی‌شود کرد. از آقای تاج بدتر برای فوتبال نبود که بالای سر فدراسیون باشد. ماجرای ویلموتس چه شد؟ چرا با عاملان آن اتفاق برخورد نشد؟ بعد از جام جهانی فوتبال با شیب تندی به سمت نابودی رفت. کدام کشور فوتبالش اینگونه است؟ هیچ نهادی هم بر کار این‌ها نظارت نمی‌کند.

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: تاج هر کاری که می‌خواهد می‌کند و هیات رئیسه و مجمع هم فقط تماشا می‌کنند. ظاهرا فوتبال ایران مدیر نمی‌خواهد. مگر دادکان بد بود؟ مصطفوی بد بود؟ الان یک آدم فوتبالی برای فوتبال تصمیم نمی‌گیرد.

وی درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: حالا قهرمان هم شوند چه می‌شود؟ آسیا که راهمان نمی‌دهند. یک بازی خوب هم که نمی‌بینیم. این همه پول خرج می‌شود یک «وی‌ای آر» را نمی‌توانند بیاورند. این چه وضعیتی است؟

صادقی در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: گل محمدی اذیت می‌کنند. اول کریم باقری را کنار گذاشتند و بعد هم نتوانست بازیکن بگیرد. اگر بماند خراب می‌شود. برود به نکونام ببازد. یحیی خیلی زرنگی کرد که رفت، چون متوجه شد که اگر بماند برایش بازیکن نمی‌گیرند و از رده سوم هم پایین‌تر می‌رود. باشگاه دست درویش هم نیست و او هم کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی در پایان درباره شایعه حضور برانکو و یا اسکوچیچ در پرسپولیس گفت: خب برانکو و اسکوچیچ بیایند. با کدام بازیکن می‌خواهند تیم را درست کنند؟ اصلا شما بگوئید فرگوسن. این تیم بازیکن ندارد. در بین این تیم‌ها ۵ بازیکن نام ببرید از بازی آن‌ها لذت ببرید. کفگیر فوتبال ایران به دلیل بی برنامگی به ته دیگ خورده است. تیم امید چه شد؟ آن تیم خوب نوجوانان با حسین عبدی الان کجاست؟

منبع: اطلاعات انلاین