آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان افزایش یافت
آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان افزایش یافت

همشهری آنلاین نوشت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور امروز با بیان اینکه قرار است یک مصدوم که کودکی ۴ ساله است، از طریق اورژانس هوایی به تهران منتقل شود، گفت: شمار مصدومان بستری در بخش‌های ویژه طی ۲ روز گذشته کاهش یافته و به ۲۵ نفر رسیده است. وی با بیان اینکه تیم‌های پزشکی […]

- آمار شهدای حادثه تروریستی کرمان افزایش یافت

همشهری آنلاین نوشت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور امروز با بیان اینکه قرار است یک مصدوم که کودکی ۴ ساله است، از طریق اورژانس هوایی به تهران منتقل شود، گفت: شمار مصدومان بستری در بخش‌های ویژه طی ۲ روز گذشته کاهش یافته و به ۲۵ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های پزشکی در حال اقدامات درمانی هستند تا هرچه سریع‌تر مصدومان حادثه بهبود یابند، اظهار داشت: بجز ۳۴ نفر که در آی‌سی‌یو بستری هستند، بقیه مصدومان به محض بهبودی و در صورتی که بتوانند بقیه دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند، از بیمارستان مرخص می‌شوند.

وی این نکته را خاطرنشان کرد که برخی از مصدومانی که در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند، وضعیت نامناسبی دارند.

همچنین، بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، شمار شهدای حادثه تروریستی کرمان با شهادت ۲ نفر که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند، به ۹۱ تن رسید.

در پی حادثه تروریستی کرمان شمار فوتی‌ها و مصدومان ۳۶۸ نفر بوده و ۱۰۳ نفر آنها همچنان بستری هستند که ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

طبق آخرین آمار اعلامی، تاکنون ۱۱۱ عمل جراحی برای نجات مصدومان صورت گرفته است.

۲ شهید امروز طاها شادکام ۸ ساله و سعید شهنوازی ۶۰ ساله هستند.

منبع: اطلاعات انلاین