خداداد: اگر ملی‌پوشان را در لیگ داشتیم تیم‌مان ضرر نمی‌کرد
خداداد: اگر ملی‌پوشان را در لیگ داشتیم تیم‌مان ضرر نمی‌کرد

بهزاد خداداد سرمربی تیم تکواندو زاگرس جنوبی در لیگ برتر تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو گفت: لیگ برتر تکواندو در سطح فنی بالایی برگزار می شود و اگر از هفته اول همه ملی‌پوشان در اختیار تیم‌های خود بودند بدون شک تیم ما ضرر نمی‌کرد و بازی‌ها […]

بهزاد خداداد سرمربی تیم تکواندو زاگرس جنوبی در لیگ برتر تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو گفت: لیگ برتر تکواندو در سطح فنی بالایی برگزار می شود و اگر از هفته اول همه ملی‌پوشان در اختیار تیم‌های خود بودند بدون شک تیم ما ضرر نمی‌کرد و بازی‌ها جذاب و دیدنی هم انجام می‌شد. در هفته دوم واقعاً مبارزات بسیار تماشایی و البته در بالاترین سطح فنی را شاهد بودیم ولی در هفته اول این شرایط را در لیگ نداشتیم.

وی در ادامه افزود: در این هفته وزن اصلی لیگ برتر تکواندو را علاقه‌مندان به تکواندو مشاهده کردند. حساسیت و اهمیتی که یک میز باید داشته باشد را به عینه دیدیم و ما اگر لطمه‌ای که در هفته نخست از معبود ملی‌پوشان خوردیم، نبود الان با تیم‌های اول و دوم که مدعی هستند خیلی رقابت داغ و نزدیک‌تری داشتیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم تا بتوانیم در پایان لیگ جایگاه نخست را از آن خود کنیم. همکاران‌مان در کادر فنی و همه اعضای تیم نیز بر این موضوع باور دارند.

خداداد در مورد تیم صدرنشین مسابقات گفت: شهرداری تیم خوب و قابل احترامی است که با درایت کادر فنی و تکواندوکاران خوبی که در اختیار دارد در شرایط فعلی صدرنشین است و به هیچ عنوان نمی‌توان این تیم را دست‌کم گرفت. با این تیم بر سر عنوان قهرمانی رقابت می‌کنیم در دو هفته باقیمانده ان‌شاءالله تکلیف مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم تکواندو زاگرس جنوبی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت مهدی حاج‌موسایی آیا جدی است یا خیر، گفت: مهدی دچار مصدومیت شده بود که خدا را شکر با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت تمرینات خود را آغاز کرده است. برای ما منافع ملی بر هر چیزی ارجحیت دارد. اگر کنار اعضای تیم باشد، روحیه تیم بالا می‌رود و به شرایط مبارزات هم برسد می‌تواند به تیم در مسیر قهرمانی کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد ترکیب جوان داوران لیگ برتر تکواندو چیست، گفت: در بخش داوری شاهد قضاوت‌های خوبی در هفته دوم بودیم البته برخی از داوران به لحاظ روانی آماده قضاوت در چنین مسابقات سطح بالا و سنگین نبودند و اشتباهاتی را در همین زمینه شاهد بودیم البته برخی از داوران هم بودند که در همین دست مبارزات قضاوت‌های بسیار خوب و کم اشتباهی داشتند. داوران جوانی داریم که عملکرد قابل تحسینی داشتند و مطمئن هستم آینده داوری ایران را رقم خواهند زد.

پایان پیام/





منبع: فارس