جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: نباید هیچ تیمی را دستکم گرفت
جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: نباید هیچ تیمی را دستکم گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سامان فلاح در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تدارکاتی کیش درمورد دیدار با بورکینافاسو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. اردوی خوب در کیش برگزار کردیم تا برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شویم. امیدوارم من به عنوان کوچکترین عضو تیم ملی بتوانم تمام تلاشم را […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سامان فلاح در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تدارکاتی کیش درمورد دیدار با بورکینافاسو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. اردوی خوب در کیش برگزار کردیم تا برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شویم. امیدوارم من به عنوان کوچکترین عضو تیم ملی بتوانم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا ذره‌ای به تیم ملی کمک کنم.

وی درمورد حضورش در تیم ملی و تاثیرات آن در آینده فوتبالی‌اش، خاطرنشان کرد: از قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. همه توانم را به کار خواهم گرفت تا بهترین عملکرد را برای تیم ملی داشته باشم. انشالله مردم هم دعا کنند تا بهترین اتفاق برای تیم ملی ایران بیفتد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد شرایط رقبای ایران در جام ملت‌های آسیا، خاطرنشان کرد: نتیجه‌ای که در بازی‌های آسیایی مقابل هنگ‌کنگ رقم خورد یک اتفاق بود، اما هر تیمی با تمام توان می‌آید تا در جام ملت‌های آسیا بهترین عملکرد را داشته باشد و نباید هیچ تیمی را دستکم گرفت. 

پایان پیام/





منبع: فارس