به گزارش زیرنویس، مهدی قایدی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال اظهار کرد: دیروز بازی خیلی سختی با یک تیم خوب آفریقایی داشتیم. توانستیم نمایش قابل قبولی از خودمان ارائه کنیم و در نهایت هم با یک پیروزی بازی را پشت سر گذاشتیم. او ادامه داد: هوای کیش تقریبا شبیه هوای قطر است. […]

به گزارش زیرنویس، مهدی قایدی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال اظهار کرد: دیروز بازی خیلی سختی با یک تیم خوب آفریقایی داشتیم. توانستیم نمایش قابل قبولی از خودمان ارائه کنیم و در نهایت هم با یک پیروزی بازی را پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: هوای کیش تقریبا شبیه هوای قطر است. اینجا آمدیم که با شرایط آب‌وهوایی آشنا شویم و البته خیلی از بازیکنان با این شرایط آب‌وهوایی آشنا بودند. امیدوارم در قطر هم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مهاجم تیم ملی درباره شرایط خودش و انگیزه‌هایش افزود: به خاطر اردوهایی که دعوت نمی‌شدم انگیزه داشتم. تلاش کردم که در فهرست نهایی جام ملت‌ها باشم و خدا را شکر به لطف مربیان این اتفاق افتاد. امیدوارم بتوانم عملکردی را که در تیم باشگاهی داشتم برای تیم ملی هم تکرار کنم.

او درباره اتحاد و همدلی بین بازیکنان تیم ملی گفت: اینجا تیم باشگاهی نیست. همه وظیفه داریم برای سربلندی تیم ملی همدل باشیم. انگیزه‌های زیادی داریم. امیدوارم بتوانیم این را انگیزه‌ها را در بازی‌ها اجرا کنیم و به آنچه لیاقتمان است برسیم.

منبع خبر: رکنـا