بزرگترین نقطه امید فوتبال دوستان ایران حضور دو مهاجم نامدار و در سطح بین‌المللی در پیشانی خط حمله تیم ملی است. سردار آزمون و مهدی طارمی در بالاترین سطح فوتبال اروپا خوش می‌درخشند و در اوج آمادگی به جام ملت‌های آسیا رسیدند. سردار و طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به بزرگ‌ترین باشگاه‌ها گل زدند، پس […]

- طارمی از سردار عبور کرد؛ نیامدن مهاجم رم به ضررش شد!

بزرگترین نقطه امید فوتبال دوستان ایران حضور دو مهاجم نامدار و در سطح بین‌المللی در پیشانی خط حمله تیم ملی است. سردار آزمون و مهدی طارمی در بالاترین سطح فوتبال اروپا خوش می‌درخشند و در اوج آمادگی به جام ملت‌های آسیا رسیدند.

سردار و طارمی در لیگ قهرمانان اروپا به بزرگ‌ترین باشگاه‌ها گل زدند، پس با حضور آنها می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم ملی قادر است به هر رقیبی در جام ملت‌ها گل بزند. هماهنگی ایده آل این ۲ که حالا وارد هفتمین سال بازی کنار هم شده‌اند، دیگر نقطه امیدواری ماست. اما سردار و طارمی بین خود هم رقابتی داغ دارند! تا قبل از بازی با بورکینافاسو هر دو مهاجم ما با وجود فاصله زمانی دعوت به تیم ملی ۷۵ بازی ملی داشتند. وقتی سردار به خاطر بازی‌های باشگاه رم نتوانست خود را به اردوی تیم ملی برساند، طارمی با انجام بازی ۷۶ از او پیشی گرفت.

طارمی برابر بورکینافاسو گل هم زد، دیگر عرصه رقابت بین این دو مهاجم بزرگ! در تاریخ فوتبال ایران علی دایی با ۱۰۹ گل ملی صدرنشین است و کریم باقری با ۵۱ گل نفر دوم، سردار آزمون با ۴۹ گل سومین گلزن برتر تاریخ ماست و مهدی طارمی با ۴۴ گل نفر چهارم. یعنی غیبت سردار باعث شد طارمی یک گل به او نزدیک‌تر شود. حالا تنها یک بازی باقیمانده تا شروع جام ملت‌ها برابر اندونزی داریم و با توجه به اعلام رسمی که سردار ۴ روز قبل از بازی اول ایران از طرف باشگاه رم آزاد می‌شود، طارمی می‌تواند در برابر اندونزی هم خود را بیشتر به سردار نزدیک کند.

منبع: خبـر ورزشی