به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  بایرن مونیخ همچنان برای جذب رونالد آرائوخو مدافع میانی بارسلونا در تلاش و ممکن است در ژانویه اقدام به خرید این بازیکن کند. بایرن‌مونیخ مدت‌هاست که می‌خواهد آرئوخو را به تیم اضافه کند هرچند بازیکن اروگوئه‌ای از حضور در بارسلونا خوشحال است.  آخرین خبر‌ها حاکی از این است […]

- بایرن همچنان به دنبال مدافع بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  بایرن مونیخ همچنان برای جذب رونالد آرائوخو مدافع میانی بارسلونا در تلاش و ممکن است در ژانویه اقدام به خرید این بازیکن کند.

بایرن‌مونیخ مدت‌هاست که می‌خواهد آرئوخو را به تیم اضافه کند هرچند بازیکن اروگوئه‌ای از حضور در بارسلونا خوشحال است. 

آخرین خبر‌ها حاکی از این است که بایرن حاضر است بیش از ۷۰ میلیون یورو برای آرائوخو در ژانویه امسال بپردازد. با وجود مشکلات مالی بارسا، بعید به نظر می‌رسد بارسا حاضر به فروش این بازیکن شود حتی اگر گفته می‌شود بایرن مصمم است این مدافع را جذب کند.

بارسلونا به طور رسمی گفته است که بند آزادی آرائوخو یک میلیارد یورو است، اما تصور می‌شود که این بازیکن فعلا علاقه‌ای به ترک بارسلونا ندارد، اما بایرن تسلیم نمی‌شود. قبلاً گزارش شده است که بارسلونا می‌خواهد در تابستان فروش بزرگی انجام دهد که این برنامه می‌تواند باواریایی‌ها را امیدوار کند.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا