تیم ملی ایران در مصاف دوستانه با بورکینافاسو، با نتیجه دو بر یک پیروز شد. برخی کارشناسان ضعف تیم ملی را در خط هافبک می‌دانند اما سرمربی تیم ملی عقیده دیگری دارد. به باور امیر قلعه‌نویی تیم ملی تا کنون در بازی‌های انجام‌داده به خصوص مقابل بورکینافاسو، فرصت‌های زیادی از دست داده و این مهمترین […]

تیم ملی فوتبال .امیر قلعه نوعی .جام ملت آسیا - مهم‌ترین مشکل فعلی تیم ملی؛ نظر قلعه‌نویی با کارشناسان یکی نیست!

تیم ملی ایران در مصاف دوستانه با بورکینافاسو، با نتیجه دو بر یک پیروز شد. برخی کارشناسان ضعف تیم ملی را در خط هافبک می‌دانند اما سرمربی تیم ملی عقیده دیگری دارد.

به باور امیر قلعه‌نویی تیم ملی تا کنون در بازی‌های انجام‌داده به خصوص مقابل بورکینافاسو، فرصت‌های زیادی از دست داده و این مهمترین ضعف تیم ملی است. به واقع از نظر سرمربی تیم ملی ضعف اصلی در خط حمله است که قدر موقعیت‌ها را نمی‌داند. به گفته قلعه‌نویی اگر موقعیت‌هایی که ایران ایجاد می‌کند به ثمر بنشینند خط هافبک و خط دفاع فشار زیادی را تحمل نخواهند کرد و گل‌هایی که ایران دریافت می‌کند به چشم نمی‌آیند.

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای که بعد از بازی با بورکینافاسو داشت بازی تیم ملی را این گونه تحلیل کرد: تیم ملی از نظر فنی خوب بود یکی دو جوان را هم امتحان کردیم که آن‌ها ما را خیلی خیلی امیدوار کردند. اما یک ایراد داشتیم: موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما از آن‌ها به نحو احسن استفاده نکردیم این یک مسئله بسیار خطرناک است.

کارشناسان زیادی هم بعد از بازی‌های تیم ملی، به ضعف تیم ملی در خط دفاعی اشاره کردند.

منبع: خبـر ورزشی