دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل بورکینافاسو جدا از هر بحث حاشیه‌ای، مزایای زیادی داشت؛ از جمله این‌که بازیکنان تیم ملی برای دقایقی تحت فشار قرار گرفتند و متوجه شدند وقتی در جام ملت‌های آسیا به بازی‌های سخت می‌رسند، هر اشتباه کوچکی می‌تواند منجر به یک فاجعه شود. برد خفیف ایران مقابل بورکنیافاسو اگر در […]

تیم ملی فوتبال .جام ملت آسیا - هوای حاکم بر تیم ملی ایران، پاکِ پاک است

دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل بورکینافاسو جدا از هر بحث حاشیه‌ای، مزایای زیادی داشت؛ از جمله این‌که بازیکنان تیم ملی برای دقایقی تحت فشار قرار گرفتند و متوجه شدند وقتی در جام ملت‌های آسیا به بازی‌های سخت می‌رسند، هر اشتباه کوچکی می‌تواند منجر به یک فاجعه شود.

برد خفیف ایران مقابل بورکنیافاسو اگر در گذشته اتفاق می‌افتاد، حتی می‌توانست در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای پیدا کند. این مسئله می‌توانست به آخرین لیست تیم ملی نیز سرایت کند و منتقدان علیه سرمربی تیم و انتخاب‌هایش موضع بگیرند. اتفاقی که این بار برخلاف همیشه، رخ نداد و خوشبختانه همه چیز بر اساس خواسته‌های کادر فنی پیش می‌رود. رسانه‌ها در زمینه برخورد با تیم ملی، شیوه مدارا را در پیش گرفته‌اند. مدیران فدراسیون همه‌جوره در خدمت تیم هستند. هواداران فوتبال از تیم ملی، بازیکنان و مربیانش حمایت می‌کنند و هوای حاکم بر فوتبالِ ملی، در حال حاضر فوق‌العاده پاک است.

وقتی شرایط امروز تیم ملی را با گذشته مقایسه می‌کنیم، بی‌تردید به این نتیجه می‌رسیم که همه چیز برای کسب نتایج قابل توجه در جام ملت‌های آسیا مهیاست و امیدواریم اعضای تیم ملی، از فرصت و موهبت موجود نهایت استفاده را ببرند و پس از اتمام مرحله گروهی، در بازی‌های حذفی این رقابت‌ها خوش بدرخشند.

بیشتر بخوانید: طارمی‌ اردوی تیم ملی را ترک کرد/ چرا ستاره پورتو به تهران رفت؟

منبع: خبـر ورزشی