سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی با اشاره به این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی ۲۸ ساله به نام محسن، موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی […]

- قتل جوان ۲۸ ساله در مهمانی شبانه

سردار کارآگاه علی، ولی پور گودرزی با اشاره به این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی ۲۸ ساله به نام محسن، موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی مشاهده شد.

وی افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متوفی به خاطر مداخله در یک درگیری و دفاع از جان یک دختر نوجوان مورد ضرب و جرح از سوی فردی مزاحم قرار گرفته و به خاطر جراحات وارده به قتل رسیده است.

سردار گودرزی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری و نزاع مذکور حضور داشت شناسایی شده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در توضیحات خود عنوان داشت که شب حادثه در یک مهمانی حضور داشته که از سوی فردی که حالت طبیعی نداشته درگیری لفظی پیدا می‌کند در ادامه مقتول نیز که مهمانی حضور داشته وارد بحث با وی شده و پس از چند دقیقه درگیری لفظی به زد و خورد منجر شده است که طی آن در یک لحظه قاتل با چاقو به سینه مقتول ضربه زده و از محل می‌گریزد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متعاقبا مخفیگاه قاتل شناسایی و پس از مراقبت‌های شبانه روزی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف و اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمد به زندان معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

کشتار بی‌رحمانه خانواده رستوران‌دار معروف

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین