در حالی که همه منتظر تعیین سرنوشت نیمکت پرسپولیس و ادامه حضور یا پایان کار یحیی گل‌محمدی هستند، رضا درویش با اظهارات خود به نوعی اعلام کرد که یحیی به جمع قرمزها برنخواهد گشت.   در حالی که او سوار اتومبیل خود بود و قصد داشت به سرعت محل کار را ترک کند، خبرنگاران با […]

 در حالی که همه منتظر تعیین سرنوشت نیمکت پرسپولیس و ادامه حضور یا پایان کار یحیی گل‌محمدی هستند، رضا درویش با اظهارات خود به نوعی اعلام کرد که یحیی به جمع قرمزها برنخواهد گشت.

 

در حالی که او سوار اتومبیل خود بود و قصد داشت به سرعت محل کار را ترک کند، خبرنگاران با محاصره خودروی او، تلاش کردند یک مصاحبه کوتاه از درویش بگیرند.

 

او در این گفت‌وگوی کوتاه اگرچه زمان روشن‌شدن تکلیف نیمکت را به روز یکشنبه موکول کرد اما گفت که یحیی «اوضاع مناسبی برای مربیگری» ندارد تا به این ترتیب جدایی سرمربی قرمزها رسما تائید شود.

 

درویش در اظهارات خود گفت: اینجور که امروز صحبت کردیم، اوضاعشان و احوالاتشان برای مربیگری اصلا مناسب نیست و تا فردا مشخص خواهد شد. قرار نیست به باشگاه بیایند و قرار است فقط جواب بدهند.

 

او در پاسخ به این سوال که چه کسی اولویت نخست پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی است، عنوان کرد: فردا تکلیف را روشن می‌کنیم.

 

هواداران پرسپولیس حالا باید منتظر روز یکشنبه و آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس برای انتخاب جانشین گل‌محمدی باشند.

ورزش سه

+