به گزارش زیرنویس، دکترسیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان درباره آخرین تعداد مجروحانه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ نفر در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری‌اند که ۱۱ نفرشان در بخش ICU هستند. وی از بستری بودن پنج نفر در ICU و یک نفر در سایر بخش‌های بیمارستان افضلی پور خبر […]

به گزارش زیرنویس، دکترسیدمحمد صابری رئیس اورژانس کرمان درباره آخرین تعداد مجروحانه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ نفر در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری‌اند که ۱۱ نفرشان در بخش ICU هستند.

وی از بستری بودن پنج نفر در ICU و یک نفر در سایر بخش‌های بیمارستان افضلی پور خبر داد و اظهار کرد: در بیمارستان شفا پنج نفر بستری هستند که فقط یک نفر آنها در ICU است.

رئیس اورژانس کرمان تصریح کرد: شش نفر از ۱۱ نفر بستری در بیمارستان پیامبر اعظم، در بخش ICU هستند و هیچ یک از ۱۲ مجروح در بیمارستان سیدالشهدا در ICU بستری نیستند.

وی بیان کرد: در بیمارستان حضرت فاطمه (سلام الله علیها) سه نفر از ۹ زخمی و در بیمارستان امام حسین (علیه السلام) هر دو مجروح در بخش ICU هستند.

صابری عنوان کرد: در بیمارستان ارجمند یک نفر و در بیمارستان مهرگان هر هفت زخمی و در بیمارستان راضیه فیروز دو نفر از سه مجروح در سایر بخش‌ها بستری هستند.

وی گفت: تا ساعت ۱۸ امروز ۷۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای در بیمارستان‌های شهر کرمان بستری هستند که ۹ نفر آنها به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: ۹ کودک زیر ۱۵ سال و ۳۹ زن در بین ۷۹ مجروح این حادثه هنوز در بیمارستان‌های شهر کرمان بستری هستند.

منبع خبر: رکنـا