در کلاس توجیهی داوری برای ملی پوشان قوانین VAR توضیح داده شد. البته لژیونرها به این قوانین کاملا آشنا هستند اما از آنجایی که بیشتر بازی‌های داخلی بدون کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود، این توضیحات برای ملی‌پوشان داخلی مفید بود. در خلال این جلسه امیر قلعه‌نویی درخواست مهمی را از ملی‌پوشان بر زبان آورد. او […]

- درخواست مهم قلعه‌نویی از ملی‌پوشان در کیش

در کلاس توجیهی داوری برای ملی پوشان قوانین VAR توضیح داده شد. البته لژیونرها به این قوانین کاملا آشنا هستند اما از آنجایی که بیشتر بازی‌های داخلی بدون کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود، این توضیحات برای ملی‌پوشان داخلی مفید بود.

در خلال این جلسه امیر قلعه‌نویی درخواست مهمی را از ملی‌پوشان بر زبان آورد. او گفت اجازه ندهید اتفاقات بازی با ژاپن تکرار شود. در دوره قبلی این مسابقات و در مصاف با ژاپن ملی‌پوشان به بهانه اعتراض به داور بازی را رها کردند و گل اول را دریافت کردند و بعد گل دوم و سوم و در نهایت شانس حضور روی سکو را از دست دادند.

در فینال کافا که با قهرمانی ایران همراه بود محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از دریافت کارت قرمز حاضر نمی‌شد، زمین بازی را ترک کند که بدون شک اگر این اتفاق در بازی‌های جام ملت‌ها رخ دهد، هم فدراسیون فوتبال جریمه می‌شود و هم محرومیت سنگینی برای بازیکن در نظر گرفته خواهد شد.

در کلاس توجیهی امروز در مورد این موارد هم صحبت شد.

منبع: خبـر ورزشی